    From: d...@2...pl (Dariusz W.)
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: jaka lustrzanka Olympus ?
    Date: Mon, 19 Oct 2009 23:28:19 +0000 (UTC)

    Witaj !

    >No nie wiem, nie widz? (w penie) nic lepiej na 200iso, a cienie ju?
    >lekko si? degraduj?.

    >Szumy to pryszcz, jak jest dobre 400iso plus stabilizacja, to mi wi?cej
    >nie potrzeba.
    >Za to du?ych formatów nie b?dzie, bo filtr aa tego pilnuje.

    Lepiej lekki szum niz programowe gladzonie detali.
    Wole sam decydowac co i ile mam zniwelowac o ile
    jest taki problem w obrazie.

    Ostatnio dokonalem odkrycia, ze jak ma sie
    super... dobry obiektyw to nawet z cropa
    mozna uzyskac bardzo wysoka jakosc zdjec na powiekszeniach
    po mimo, ze matematycznie jest brak rozdzielczosci na dane powiekszenie.

    Ostatnio robilem powiekszenie z cropa 1300px x1400px
    ktorgo potraktowalem S-SPLINE na... format 60x65cm.
    Oprawilem to w rame i dodalem odpowiednio
    Passe-partout i obraz zyleta z 1.5 m.

    Do tej pory nikt mi nie chce uwierzyc, ze powiekszenie
    mialo tak malo punktow na wejsciu.

    Struktura oddawania obrazu z Olka bardzo ulatwia
    wyciskac ze zdjec bardzo duzo szczegolow.
    Jak odpowiednio obrobic to mozna robic powiekszenia arcydziela.

    Dariusz W.

    Usun z e-mail znaki x.