    From: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: jaka karta pamieci zakupic 8 czy 16 GB?
    Date: Tue, 08 Dec 2009 14:46:46 +0100

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > "Eneuel Leszek Ciszewski" hfljpp$nek$...@i...gazeta.pl

    > W ruchu musisz trafić za pierwszym razem.
    Pisząc to zdanie najbardziej miałem w myśli ludzi i gesty. Ruch raczej
    'dookólny'.

    > + A ja biorę na przykład filiżankę, pstrykam, obracam, rozświecam tak
    > lub inaczej

    Można to lubić, rozumiem ...

    I jeszcze zmusić ludzi by te GB oglądali ;) To jest naprawdę problem ...
    Może by założyć jakiś łańcuszek szczęścia? Obejrzałeś 10GB zdjęć, masz
    prawo wciągnąć jelenia, wciągniesz 10 jeleni i każdy obejrzał po 10GB,
    możesz coś tam ... (np. uścisk reki prezesa na tle rozwiniętego sztandaru).

    Od razu zbyt na duże karty się zwiększy.