    From: Jacek Popławski <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: jaka karta graficzna ?
    Date: Sat, 21 Feb 2009 21:01:26 +0000 (UTC)

    Nie wiem co głupsze w tym wątku, pytanie, czy odpowiedzi.

    Do obróbki zdjęć najwazniejszy jest monitor, który te zdjęcia wyświetla, prawie
    na 100% masz monitor z matrycą TN, która kaszani kolory.

    Każdy komputerowy expert od grania wmówi Ci, że potrzebujesz bardzo silnej
    karty graficznej (z odkurzaczem na pokładzie), bardzo silnego procesora
    kilkurdzeniowego (z jeszcze większym odkurzaczem), wiele gigabajtów RAM a
    monitor... no jakiś w sumie dowolny, byle z matrycą TN, aby gry nie smużyły ;)

    PS. Mam chłodzenie pasywne na procesorze, kartę graficzną chłodzą pasywnie i
    monitor PVA, RAWy obrabiam ufrawem a potem juz standardowo Gimpem, no ale ja
    się nie znam ;)