  • 1. Data: 2009-08-05 10:04:05
    Temat: jaka galeria?
    Od: K <...@...c>

    witam,

    w zwiazku z nardzinami pierwszego dziecka, chcialbym zalozyc jakas
    galerie. moze byc oparta o mysql i flash byleby byla ladna, bo zenphoto
    wyjatkowo mi sie nie podoba.

  • 2. Data: 2009-08-05 10:10:31
    Temat: Re: jaka galeria?
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "K" <...@...c> napisał w wiadomości
    > witam,
    >
    > w zwiazku z nardzinami pierwszego dziecka, chcialbym zalozyc jakas
    > galerie. moze byc oparta o mysql i flash byleby byla ladna, bo zenphoto
    > wyjatkowo mi sie nie podoba.

    http://www.rp.pl/artykul/2,344689_Oszusci_poluja_na_
    zdjecia_w_sieci_.html

  • 3. Data: 2009-08-05 11:21:41
    Od: K <...@...c>

    Marcin [3M] pisze:

    > Użytkownik "K" <...@...c> napisał w wiadomości

    > http://www.rp.pl/artykul/2,344689_Oszusci_poluja_na_
    zdjecia_w_sieci_.html

    http://www.tvn24.pl/-1,1613245,0,1,pawlak-ostrzega-g
    rozi-nam-gazowy-kryzys,wiadomosc.html

    nie interesuje mnie ta sprawa. pytanie było o galerie.

  • 5. Data: 2009-08-05 13:55:50
    Od: qunio <p...@g...pl>

    K wrote:
    > witam,
    >
    > w zwiazku z nardzinami pierwszego dziecka, chcialbym zalozyc jakas
    > galerie. moze byc oparta o mysql i flash byleby byla ladna, bo zenphoto
    > wyjatkowo mi sie nie podoba.

    http://www.tinywebgallery.com/en/overview.php

    nie wiem czy jest opcja z flashem

  • 4. Data: 2009-08-05 13:55:50
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Wed, 05 Aug 2009 12:04:05 +0200, K napisał(a):

    > witam,
    >
    > w zwiazku z nardzinami pierwszego dziecka, chcialbym zalozyc jakas
    > galerie. moze byc oparta o mysql i flash byleby byla ladna, bo zenphoto
    > wyjatkowo mi sie nie podoba.

    No zależy co potrzebujesz i co umiesz, jeśli lubisz zabawę, sprawdź
    coppermine :) Choć czy na domowy fotoalbum się nada to ja bym miał
    wątpliwości, ale jak chcesz sqle, to czort wie co tam w głowie umyśliłeś...

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 6. Data: 2009-08-05 14:15:23
    Od: Alianora <a...@g...pl>

    K pisze:
    > w zwiazku z nardzinami pierwszego dziecka,
    Gratulacje! Kiedy pępkowe?

    > chcialbym zalozyc jakas
    > galerie. moze byc oparta o mysql i flash byleby byla ladna, bo zenphoto
    > wyjatkowo mi sie nie podoba.

    Zobacz jAlbum - offline'owy program do generowania galerii. Ma dość
    sporo funkcji i masę skinów.

    Pozdr.
    MK

  • 7. Data: 2009-08-05 17:17:35
    Od: "wekon" <w...@o...pl>

    "K" <...@...c> wrote in message news:h5bqlv$3bu$1@mx1.internetia.pl...

    zdjecia_w_sieci_.html

    > http://www.tvn24.pl/-1,1613245,0,1,pawlak-ostrzega-g
    rozi-nam-gazowy-kryzys,wiadomosc.html

    > nie interesuje mnie ta sprawa. pytanie było o galerie.

    Jak Cię interesuję Towje dziecko to przemyśl sprawę.

    wodzo

  • 8. Data: 2009-08-05 22:31:00
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Marcin [3M] pisze:
    > http://www.rp.pl/artykul/2,344689_Oszusci_poluja_na_
    zdjecia_w_sieci_.html

    Jesteś, widzę, w tej zwiększającej się z dnia na dzień grupie ludzi,
    która tak wspaniałomyślnie przyczyni się za jakiś czas do zamknięcia w
    historii ludzkości tego jakże krótkiego etapu demokracji rzeczywistej o
    nazwie wolny internet.

    Bójcie się, bójcie, o to tylko chodzi by zamknąć to, co tak niefortunnie
    wymknęło się spod kontroli.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 9. Data: 2009-08-06 07:27:39
    Od: K <...@...c>

    Alianora pisze:
    > Gratulacje! Kiedy pępkowe?

    > Zobacz jAlbum - offline'owy program do generowania galerii. Ma dość
    > sporo funkcji i masę skinów.
    >
    > Pozdr.
    > MK

    wracajac do tematu, dziekuje wszystkim za odpowiedzi na temat, wszystkie
    galerie sprawdze. paranoi mowie zdecydowane nie i nie, nie jestem
    entuzjasta webowym. poprostu galeria ma byc tak skonstruowana, aby moja
    TŻ mogla sama te zdjecia do galerii wrzucic i opisac (panel, sql) bez
    grzebania w kodzie (mialem taka galerie). galeria nie jest dostepna dla
    byle kogo, bo jesliby tak bylo to napewno podalbym ten adres juz tutaj.

  • 10. Data: 2009-08-06 07:40:46
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

> [...]
    >
    > w zwiazku z nardzinami pierwszego dziecka, chcialbym zalozyc jakas
    > galerie. moze byc oparta o mysql i flash byleby byla ladna, bo zenphoto

    a moze w domu na ścianie?