    From: K <...@...c>
    Newsgroups: pl.comp.www,pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: jaka galeria?
    Date: Thu, 06 Aug 2009 09:27:39 +0200

    Alianora pisze:
    > Gratulacje! Kiedy pępkowe?

    > Zobacz jAlbum - offline'owy program do generowania galerii. Ma dość
    > sporo funkcji i masę skinów.
    >
    > Pozdr.
    > MK

    wracajac do tematu, dziekuje wszystkim za odpowiedzi na temat, wszystkie
    galerie sprawdze. paranoi mowie zdecydowane nie i nie, nie jestem
    entuzjasta webowym. poprostu galeria ma byc tak skonstruowana, aby moja
    TŻ mogla sama te zdjecia do galerii wrzucic i opisac (panel, sql) bez
    grzebania w kodzie (mialem taka galerie). galeria nie jest dostepna dla
    byle kogo, bo jesliby tak bylo to napewno podalbym ten adres juz tutaj.