  • 1. Data: 2009-08-03 19:11:14
    Temat: Jaki CMS?
    Od: "Maveriq" <N...@i...pl>

    Potrzebuje jakis prosty CMS, w miarę szybki i niezawodny. Zgodny z HTML 4.01
    i CSS 2.0 pod stronę domową, portfolio małej firmy. Jakieś niewielkie,
    proste forum, ew. newsletter. Coś w rodzaju jPortalu, tylko bardziej
    niezawodne i z lepszym wsparciem technicznym. możecie coś polecić?

    Pozdrawiam, M.

  • 2. Data: 2009-08-04 09:11:09
    Temat: Re: Jaki CMS?
    Od: Peter <p...@p...fm>

    http://www.wordpress.org/

    --
    Peter

  • 3. Data: 2009-08-04 10:22:28
    Od: "Maveriq" <N...@i...pl>

    > http://www.wordpress.org/

    Z Wordpressem wolałbym się zapoznawać przy innej okazji. Możesz napisać coś
    n.t. tego CMS Made Simple? Jak ze wsparciem technicznym? Czy jest w miarę
    bezpieczny i jak tam ochrona przed spam botami (bo z tego co zauważyłem
    nawet interia.pl jest na nie wrażliwa)?

    Pozdrawiam, M.

  • 4. Data: 2009-08-04 10:26:04
    Od: "Maveriq" <N...@i...pl>

    > http://www.wordpress.org/
    >
    > --
    > Peter

    Z Wordpressem wolałbym się zapoznawać przy innej okazji. A jak w kwestii
    tego CMS Made Simple? Chodzi mi o wsparcie techniczne, czy jest w miarę
    bezpieczny i jak tam ochrona przed spam botami (bo bywa, że nawet interia
    sobie z nimi rady nie daje)

    Pozdrawiam, M.

  • 5. Data: 2009-08-04 10:26:57
    Od: Peter May <p...@p...fm>

    Maveriq pisze:

> [...]
    > n.t. tego CMS Made Simple? Jak ze wsparciem technicznym? Czy jest w miarę
    > bezpieczny i jak tam ochrona przed spam botami (bo z tego co zauważyłem

    CMS Made Simple używałem sporadycznie, ale jest przyzwoity. Z
    Wordpress-a korzystam częściej, bo jak dla mnie, jest nieco lepszy, od
    CMS MS.

    --
    Peter

  • 6. Data: 2009-08-04 10:38:00
    Od: Grzesiek <f...@i...tld>

    Maveriq pisze:
> [...]
    > proste forum, ew. newsletter. Coś w rodzaju jPortalu, tylko bardziej
    > niezawodne i z lepszym wsparciem technicznym. możecie coś polecić?

    A może stary, poczciwy http://textpattern.com/ ? Dopasowuje się go
    znacznie przyjemniej niż to przereklamowane badziewie WP (xmlowe tagi
    specjalne) + składnia textile w artykułach.

  • 7. Data: 2009-08-04 10:45:53
    Od: Peter May <p...@p...fm>

    Grzesiek pisze:

    > A może stary, poczciwy http://textpattern.com/ ? Dopasowuje się go
    > znacznie przyjemniej niż to przereklamowane badziewie WP (xmlowe tagi
    > specjalne) + składnia textile w artykułach.

    Nie przesadzaj z tym "przereklamowane badziewie WP". Nie ma idealnych
    CMS-ów i WP też ma wady. Nie można jednak mówić o nim, że jest to
    ostatni CMS, jakiego by się użyło. Ma niezłe wsparcie społeczności
    skupionej wokół niego i dla tych, co ważne to jest, w wersji polskiej
    jest w całości. No i dość często powstają nowe wersje.

    IMHO każdy CMS można tak naprawdę zaadaptować do wszystkiego. Pytanie
    tylko jakim kosztem czasu?

    --
    Peter