  • Data: 2009-06-16 08:34:16
    Temat: Re: jaka drukarka do zdjęć?
    Od: AdSR <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jun 15, 8:24 pm, Czornyj <m...@c...pl> wrote:

    > Mazowiecka: http://forum.nikon.org.pl/showthread.php?t=94188

    Dzięki, to mi wiele wyjaśnia. Przy okazji: linki do Twoich profili pod
    papier nie działają, ale mnie generyczny powinien wystarczyć.

    Jedna rzecz, którą tu zajarzyłem, i która komuś innemu też może się
    przydać: profile działają odwrotnie, niż myślałem - nie służą temu,
    żeby drukarka umiała wydrukować tak, jak jest na ekranie, tylko żeby
    Photoshop/Gimp/etc. umiał pokazać, jak bieżący obrazek będzie wyglądał
    po wydrukowaniu. Czyli trzeba włączyć soft proofing i mieszać
    krzywymi, żeby "wrócić do stanu pierwotnego". Trochę zamotane, ale
    widocznie tak ma być.

    A.