  • 1. Data: 2017-03-12 00:19:00
    Temat: jaka dobra nagrywarka na USB?
    Od: s...@g...com

    Witam!
    Z przymusu bardziej niz z wyboru musze zakupic jakis naped dvd na usb (3.0 jesli to
    jest mozliwe)- port eSata w lapku sie wylamal (wypadek), a stara nagrywarke z laptopa
    wlasnie przez ow port uzywalem.
    Tak czy siak zalezy mi na tym, by owa nagrywarka (czy tez raczej naped, bo na
    nagrywaniu zalezy mi tak sobie) byla jak najlepsza w zgrywaniu plyt audio-cd (mam
    dosyc spora kolekcje). jesli jest ona gdzies w spisia AccurateRip to byloby super.
    Byloby milo gdyby byla cicha i raczej w ciemnym kolorze, predkosc zasadniczo niewazna
    (no, x8 toto raczej minimum).

    pozdrawiam,
    S.

  • 2. Data: 2017-03-12 00:31:27
    Temat: Re: jaka dobra nagrywarka na USB?
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-03-12 o 00:19, s...@g...com pisze:
> [...]
    Byloby milo gdyby byla cicha i raczej w ciemnym kolorze, predkosc zasadniczo niewazna

    Ja mam Samsung-a DVD Writter. Już parę lat. Podpinam tylko wtedy, kiedy
    jest mi potrzebna.

    --
    animka

  • 3. Data: 2017-03-12 08:12:44
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Lacie.
    USB to raczej 2.0 (potrzebne 3.0 dla nagrywarki DVD?).

    -----