    From: limies <l...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: jak zrobić wizualizacje galerii (panoramki) ?
    Date: Wed, 2 Jun 2010 13:26:40 -0700 (PDT)

    On Jun 2, 10:10 pm, cichybartko <c...@g...com> wrote:
> [...]
    stitched_a_spheric...

> [...]
    > pozwoli po nim się przemieszczać. Pewnie mile widziany byłby panel
    > nawigacyjny z mapką pomieszczeń.
    > Coś ala galeria na foto.tvhttp://www.fototv.pl/newsy/wydarzenia/zapomni
    ana-elektrownia.html
    > Sam jestem ciekaw czy Radio Erewań rzeźbił to ręcznie w flash czy ma do
    > tego jakiś skrypt. Zresztą ogromnym ułatwieniem w przypadku Adama jest
    > fakt że plan pomieszczenia jest stały, więc chyba można zrobić to we
    > flash z wczytywaniem z zewnątrz danych w postaci wygenerowanych panoram
    > w swf. Potem już tylko podmieniać te panoramy w katalogu na serwerze.

    pano2vr ma mozliwosc tworzenia zarowno skórek, hotspotów, soundu ....
    podalem link do pano2vr jest tam wiele tutoriali jak nim tworzyc
    glaerie jak podales w przykladzie - to tez dzisiaj pikus
    fototv wyglada mi na devala - bierzesz pano2vr edytujesz skina albo
    wybierasz z predefiniowanych, dodajesz logo i tyle,
    ewentualnie z pomoca pano2vr eksportujesz do devala i na stonce
    osadzasz devala + instalacja pluginu devala u klienta