  • Data: 2010-06-02 21:14:27
    Temat: Re: jak zrobić wizualizacje galerii (panoramki) ?
    Od: cichybartko <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-06-02 22:45, limies pisze:
    > na stronie pano2vr firmy gadensoftware sa video tutoriale jak to
    > zrobic.
    >
    > 1. bierzesz panoramy, sferyczne, cylindryczne wszystko jedno
    > 2. kazda z nich przerabiasz na przykład na QT
    > 3. bierzesz panorame nr. 1 ladujesz ja do pano2vr
    > 4. na tej panoramie okreslasz hotspoty jako linki http, dowolna ilośc,
    > okreslasz cy ma sie pokazywac mapka położenia czy nie
    > 5. eksportujesz np do formatu QT z opcja wygenerowania do strony html
    > 6. Bierzesz panorame nr 2 i ładujesz do pano2vr
    >
    > .... itd itd

> [...]

    No ok, ale jak widzę to jest jakiś ciąg operacji które muszę wykonać za
    każdym razem? Być może nie doczytałem czegoś. Dla mnie optymalną formą w
    przypadku galerii obrazów była by sytuacja kiedy mam raz ustalony
    wzorzec pomieszczeń z ustalonymi na stałe hotspotami z przypisanym
    numerem. Klient sobie by generował tylko zwykłe panoramy które by
    nazywał w określony sposób, wrzucał na serwer do katalogu, a skrypt by
    to już wrzucał na mapę i z automatu umieszczał hotspoty. Choć na logikę
    wydaje mi się że była by tu potrzeba magia ;) bo skąd skrypt miałby się
    orientować w nowej panoramie, dlatego niezbędne jest wyznaczenie
    hotspotów przez człowieka. Zresztą po załączonych filmach widać że nie
    jest to wiedza tajemna i klient który zrobi sobie panoramę śmiało temu
    sprosta. Dzięki za wyjaśnienia i miłego długiego weekendu.

    --
    Pozdrawiam,
    Bartosz.