  • 1. Data: 2010-01-29 14:06:03
    Temat: Re: jak zgrac SMS z WM6? (HTC)
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    "Maciej Muran" <m...@g...com> Odpowiedz na
    news:hjuopm$8ik$1@news.onet.pl:

    > Użytkownik "gr" <grafik(no spammm)@mbpress.pl> napisał

    > A mnie zawsze zastanawiało jakiego typu informacje przesyłane sms-em są
    > na tyle ważne, że trzeba je mieć potem *zawsze przy sobie* i to *w
    > ilości 2000 sztuk* wiadomości?

    Nie są ważne. Ale szkoda mi czasu na kasowanie.
    Po za tym WM ma bardzo fajne i szybkie wyszukiwanie fraz w smsach.
    Wiec jakby co... ;)
    Poprawka 488 jest w koszu(jednak czasem coś kasuje)a w inboxie tylko 2497;)

    Żeby nie było że tyle smsuje... To kolekcja jeszcze sprzed około 3 lat
    (14 listopad 2006), od czasu mojego 1 fonu z WM.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 2. Data: 2010-01-29 14:40:40
    Od: "gr" <grafik(no spammm)@mbpress.pl>

> [...]
    > Wiec jakby co... ;)
    > Poprawka 488 jest w koszu(jednak czasem coś kasuje)a w inboxie tylko

    To mimo pozorów ważne rzeczy:
    - raportowanie z serwerów
    - numery telefonów - które przychodzą pocztą
    - potwierdzenia przelewów
    - jakieś umówione spotkania itp.....
    pozdr.
    Gr