  • 1. Data: 2010-01-29 13:10:00
    Temat: Re: Nokia E51 zmiana wersji oprogramowania i problem z XelneX Lite
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Po ostatniej zmianie oprogramowania w E51 na 400.34.011 jest problem z
    > uruchomieniem Xelnex Lite. Program oczywiście zakupiony na stronie
    > autora. Przy próbie uruchomienia jest czarny ekran z napisem "Protected
    > by: DRM Common Solution", czyli prawidłowo, ale program nie kończy
    > uruchamiania, tylko wraca z powrotem do folderu z instalacjami. Mam
    > podejrzenie, że to nowa wersja softu telefonu to spowodowała.
    >
    > Zakupiłem też Nokie E71, czy ktoś może polecić program do nagrywania bez
    > BEEP, bo skoro jest problem z E51 to jakoś nie mam zaufania do Xelnex Lite

    w kwesti beep
    Musisz się zagłebić temat odnośnie firmware, to moze byc tego kwestia,
    jeśli chodzi o beep
    to nie kwestia programu, a kwestia oprogramowaina telefonu
    na starych softach w 51 w wszystkich mi działało bez pikania.

    przykładowo w sofcie z września e52 tez działała bez beep
    w nowym sofcie na stronie autor podaje ze jest problem z beep.

    na pewno musisz usunąc stary, następnie od nowa zainstalować program,
    mi po aktualizacji na e52 tez wywalalo program dokładnie jak u Ciebie
    jednak po ponownej isntalacji od nowa softu Xelnex Lite, program działa bez
    problemu.
    niestety pojawił sie sygnał beep, którego nie da się wyeliminowac w zaden
    sposob na e52 z softem 022.009.

    Jeśli po ponownej instalacji Ci wywala program to pisz do
    s...@p...com bez problemu uzyskac szybko odpowiedz.