  • Data: 2010-08-07 07:55:23
    Temat: Re: jak zepsuć sobie D5 w ułamku sekundy
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Janko Muzykant" i3itce$9gk$...@n...onet.pl

    > Jestem człowiekiem.

    O laserze to Ty nic nie wiesz. :)

    > Polacy często przysięgają...

    Ja -- rzadko. :)

    > Już napieprzyłeś obok z tymi światłowodami...

    > A dziwne, bo to łatwe do pojęcia... Obok ci wyjaśnili.

    Wyjaśnili.

    monochromatyczność, a nie zbieżność.

    > To laser półprzewodnikowy, oparty o tak zwaną diodę laserową. Innych chyba się dziś
    nie stosuje z powodu ceny i problemów z
    > legalnym dopuszczeniem takich do robienia wzorków na imprezach.

    Janko -- uczenie się u Ciebie o laserach to kiepski pomysł. :)

    > Nawet jakbym nie wiedział, to bym sobie sprawdził w internecie.

    Zapewne taka pięciominutowa nauka niewiele by dała. :)

    > Ale akurat wiem. Wiem też, że lasery półprzewodnikowe nie mają drugiej cechy -
    świecą kątem i kilkanaście stopni i dopiero optyka
    > jest w stanie zogniskować promień (kolimator).

    Akurat o laserach nie wiesz wiele. :) Masz po prostu
    ,,gadane'' -- i to raczej niemile ,,gadane''. :)

    > To wszystko jest w sieci więc jak się nie wie, najlepiej poczytać.

    Czytać trzeba umiejętnie.

    > Ale to nie jest soczewka.

    A co? Zwierciadełko? :)

    > Zakompleksieni ludzie potrzebują takich wrażeń, by ich smutne życie nie było takie
    smutne. Bierz zatem i korzystaj.

    A Twoje życie jest aż tak smutne? :)
    I masz aż tak wiele kompleksów? :)

    -=-

    Ja mam wiele radości. Przede wszystkim związanej z lotem do Smoleńska?
    Nie tylko. Przede wszystkim wiem o tym, że mam astmę i wiem już, jaka
    choroba mnie trawiła długimi latami. Wiem też, dlaczego dobrze mi robiło
    życie na wysokich obrotach. (chodzi o noradrenalinowe i adrenalinowe
    dopalanie -- rozszerzanie oskrzeli dzięki tym hormonom)

    W tym świetle (nielaserowym) zupełnie inaczej wygląda moja depresja. :)
    (której istnienia przed 9 laty nie kwestionuję)

    Dziś mogę po prostu sztachnąć się, gdy mi brakuje powietrza. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'