  • Data: 2010-07-24 12:31:44
    Temat: Re: jak zepsuć sobie D5 w ułamku sekundy
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 24 Jul 2010 13:22:28 +0800, Marcin Debowski wrote:
> [...]
    ding-lasers-to-protect-superyachts-from-pirates/

    >No ale to jednak może być właśnie takie urządznie dostosowane rzecz
    >jasna odpowiednio. DLaczego od razu się nie nadaje? :)

    trzeba wydzielonego czlowieka, a raczej kilku do obslugi,
    gdzies przy brzegu fotografa nie wypatrzysz, a jak wypatrzysz i
    wypalisz mu dziurke w oku to przyjdzie zaplacic albo nawet wsadza.
    No chyba ze ma dzialac tylko na helikoptery i bedziesz swiecil na
    wszystkie przelatujace w poblizu .. to tez nie dobrze, bo sie okaze ze
    oslepiles policyjnego pilota a w ogole usilowalej wywolac katastrofe
    lotnicza..

    >Nie wiem, też mi brzmi z lekka podejrzanie, ale moge sobie wyobrazić, że
    >co do zasady możliwy byłby automat wykrywający wszystkie, odbijające,
    >płaskie powierzchnie, coś na zasadzie radaru.

    Tez moge sobie wyobrazic, ale na uwierze w istnienie dopiero wtedy jak
    zobacze :-)

    J.