  • 1. Data: 2014-07-15 21:21:16
    Temat: jak wykończyć
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    N47 od BMW.

    Mam te F11 525d z tą motoryną i jeszcze rok gwarancji jest.
    Przez rok poszło: EGR, zawias z przodu, poodpadały listwy
    progowe wewnątrz, tylna wycieraczka. Auto ma 52kkm przejechane.
    W porównaniu do E60 to przepaść. Chociaż ostatnia dobra 5 od BMW
    to było E39.

    Kumplowi 4 miesiące po gwarancji wybuchła ta motoryna w F10.
    Nogę raczej spokojną ma. Leasing zabrał auto i szkoda całkowita.

    Przejechane miał 75kkm. Wg mnie nie da się autem o takiej wadze
    z takim silnikiem jeździć, więc oddałem żonie. Zastanawiam
    się jak przyśpieszyć moment końca motoryny tak, aby korba albo
    dekiel wyszedł przed gwarancją. Ale oczywiście w sposób, aby
    gwarant nie mógł się do niczego przyczepić. Pomysły typu
    cukier do paliwa, brak oleju, zalanie baku benzyną, albo jazda
    po autostradzie ze spadochronem przyczepionym do haka odpadają.

    Jakieś pomysły?

  • 2. Data: 2014-07-15 21:41:29
    Temat: Re: jak wykończyć
    Od: "a" <n...@n...spam.com>

    Użytkownik "megrimsES" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > cukier do paliwa, brak oleju, zalanie baku benzyną, albo jazda
    > po autostradzie ze spadochronem przyczepionym do haka odpadają.

    Tak.
    Weź koło i pier..j się w czoło.

  • 3. Data: 2014-07-15 22:11:54
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-07-15 21:41, a pisze:

    > Użytkownik "megrimsES" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    (ciach)

    > Tak.
    > Weź koło i pier..j się w czoło.

    ROTFL.

    A co wyjdzie? Korba czy dekiel?

  • 4. Data: 2014-07-15 22:20:10
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2014-07-15 21:21, megrimsES pisze:
> [...]
    > cukier do paliwa, brak oleju, zalanie baku benzyną, albo jazda
    > po autostradzie ze spadochronem przyczepionym do haka odpadają.

    Nalej oleju mineralnego zamiast syntetycznego. Gwarancja zwalenia
    turbiny w ciągu 10kkm. Jak się silnik rozbiegnie, to może i korbowód urwie.

  • 5. Data: 2014-07-15 22:32:52
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    > Nalej oleju mineralnego zamiast syntetycznego. Gwarancja zwalenia
    > turbiny w ciągu 10kkm. Jak się silnik rozbiegnie, to może i korbowód urwie.

    Ale to wyjdzie przy badaniu zwłok silnika. Chyba, że się w ASO
    podczas wymiany oleju pomylą.

    BTW to kiedyś w ASO do 535d założyli tarcze i kloce od 530.
    Plomby z zębów wypadały.

  • 6. Data: 2014-07-15 22:51:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 15 Jul 2014 22:32:52 +0200, megrimsES napisał(a):
    > BTW to kiedyś w ASO do 535d założyli tarcze i kloce od 530.
    > Plomby z zębów wypadały.

    Tarcze i klocki hamulcowe ?

    To powinno byc okragle nawet w 530 ..

    J.

  • 7. Data: 2014-07-16 00:30:27
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

> [...]
    > cukier do paliwa, brak oleju, zalanie baku benzyną, albo jazda
    > po autostradzie ze spadochronem przyczepionym do haka odpadają.

    oszukać sygnał z przepływomierza, doleje paliwa, wzrośnie EGT i tłoki
    szlak trafi :)

    Lewis

  • 8. Data: 2014-07-16 00:36:36
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    megrimsES wydumał(a) w news:lq3v0v$42i$1@usenet.news.interia.pl :
> [...]
    > cukier do paliwa, brak oleju, zalanie baku benzyną, albo jazda
    > po autostradzie ze spadochronem przyczepionym do haka odpadają.

    http://moto.onet.pl/aktualnosci/zniszczyl-bmw-na-zna
    k-protestu/57mmt :]

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 9. Data: 2014-07-16 09:40:04
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-07-15 22:51, J.F. pisze:

    > Tarcze i klocki hamulcowe ?
    >
    > To powinno byc okragle nawet w 530 ..
    >
    > J.

    Nie wiem dlaczego, ale trzęsło się to jak cholera. Klocek dotykał
    tarczy tylko w zewnętrznej połowie płaszczyzny tarczy.

  • 10. Data: 2014-07-16 10:14:06
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-07-16 00:36, MichaelData(R) pisze:
    > megrimsES wydumał(a) w news:lq3v0v$42i$1@usenet.news.interia.pl :
    >
    > http://moto.onet.pl/aktualnosci/zniszczyl-bmw-na-zna
    k-protestu/57mmt :]

    F11 za mało spektakularne auto. Jakbym tak tego CL'a obił młotkiem, to
    było by coś.