    From: megrimsES <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: jak wykończyć
    Date: Tue, 15 Jul 2014 21:21:16 +0200

    N47 od BMW.

    Mam te F11 525d z tą motoryną i jeszcze rok gwarancji jest.
    Przez rok poszło: EGR, zawias z przodu, poodpadały listwy
    progowe wewnątrz, tylna wycieraczka. Auto ma 52kkm przejechane.
    W porównaniu do E60 to przepaść. Chociaż ostatnia dobra 5 od BMW
    to było E39.

    Kumplowi 4 miesiące po gwarancji wybuchła ta motoryna w F10.
    Nogę raczej spokojną ma. Leasing zabrał auto i szkoda całkowita.

    Przejechane miał 75kkm. Wg mnie nie da się autem o takiej wadze
    z takim silnikiem jeździć, więc oddałem żonie. Zastanawiam
    się jak przyśpieszyć moment końca motoryny tak, aby korba albo
    dekiel wyszedł przed gwarancją. Ale oczywiście w sposób, aby
    gwarant nie mógł się do niczego przyczepić. Pomysły typu
    cukier do paliwa, brak oleju, zalanie baku benzyną, albo jazda
    po autostradzie ze spadochronem przyczepionym do haka odpadają.

    Jakieś pomysły?