eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyjak wygląda przepracowany olej?Re: jak wygląda przepracowany olej?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: jak wygląda przepracowany olej?
    Date: Fri, 12 Aug 2011 12:13:35 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 25
    Message-ID: <j22uce$nr1$1@news.onet.pl>
    References: <4e44f7b3$0$2487$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-77-132-162.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1313144014 24417 89.77.132.162 (12 Aug 2011 10:13:34 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 12 Aug 2011 10:13:34 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
    Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
    In-Reply-To: <4e44f7b3$0$2487$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Enigmail-Version: 1.1.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2391869
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-08-12 11:51, Ryba pisze:
    > Witam
    >
    > Powiedzcie mi proszę jak wygląda przepracowany olej w silniku benzynowym.
    > Ostatnie autko benzynowe miałem jakies 8 lat temu a w dieslu olej po
    > wymianie
    > i pierwszym uruchomieniu wygląda jakby był nie wymieniany :)

    Szczerze mówiąc chyba trudno odpowiedzieć na to pytanie. W Scorpio 2.5TD
    mineralny Mobil 15W40 po 10 tys. km wyglądał prawie jak z bańki. W
    Peugeocie 1.9D Lotos 15W40 po tygodniu od wymiany wyglądał jakby
    przejechał 10 tys. (czarny). W Focusie 1.6 16V po 20 tys. Mobil1 był
    jakby wczoraj zalany, w Corolli 1.6 VVTi po 8 tys. CASTROL TWS było
    ciemny, ale zdecydowanie nie czarny. Teraz jeździ na Mobil1 LifePeak
    5W50 i po 3 tys. olej jest nadal "jak z bańki". Chyba sporo zależy od
    oleju i od silnika. Mineralny szybciej traci przezroczystość niż
    syntetyk, ale może to subiektywne odczucie. Po zakupie dla świętego
    spokoju lepiej wymienić (łącznie z filtrami itd) na taki sam jak był
    zalany, ew. według instrukcji. W każdym razie 2000km extra nie powinny
    aż tak wpłynąć na silnik, chyba że żyłujesz to auto kręcąc do czerwonego
    pola co dzień.


    --
    MZ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: