  • Data: 2019-12-17 12:59:53
    Temat: Re: jak widać pieszych w deszczu nocą
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > No ale tu mamy do czynienia z pieszym. (ironia) Niech pieszy
    > spierdala, bo tamten za blachą - takie naturalne prawo fizyki. Co
    > prawda tamci też coś pierdolili o zamachu, bo przecież brzoza
    > powinna ustąpić...

    Mam wrazenie ze niestety te przepisy przynajmniej w pierwszym okresie
    przyniosą duzo złego.
    Powinny być poprzedzone długim przygotowywaniem spoleczenstwa, ale jak
    wiadomo na to nie ma czasu...

    Mam wrazenie ze piesi chociaz nie maja skłonnosci samobojczych to maja
    duze pokłady roszczeniowości...
    Ogolnie nie zdarzaja mi się takie sytuacje a w czoraj zdarzyło mi sie
    dwukrotnie ze nie zauwazyłem rowerzystów bo skrecajac w prawo jechali z
    lewej strony idealnie schowani za moim słupkiem.
    Obu zauwazyłem dosłownie w ostatniej chwili, oboje widzieli mnie jadacego
    duzym samochodem ale mimo to jechali dalej. Masakra.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'