eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikajak w silniku wykrywany jest zapłon?Re: jak w silniku wykrywany jest zapłon?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neost
    rada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <on2583$ada$1@node1.news.atman.pl>
    <5994a2df$0$661$65785112@news.neostrada.pl> <on2c73$d2i$1@dont-email.me>
    <on3t1p$e9j$1@node2.news.atman.pl> <on470v$93a$1@dont-email.me>
    <on4lft$65a$2@node2.news.atman.pl> <on4s57$gl6$1@dont-email.me>
    <5995f646$0$15195$65785112@news.neostrada.pl>
    <5995fab2$0$5162$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <5996cfc4$0$647$65785112@news.neostrada.pl>
    <on6lhc$fih$2$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <5996dccc$0$5156$65785112@news.neostrada.pl>
    <on6quv$hm6$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <on7k81$tjj$1@node2.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <on7k81$tjj$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: jak w silniku wykrywany jest zapłon?
    Date: Fri, 18 Aug 2017 23:33:46 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 34
    Message-ID: <59975d3b$0$5147$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
    X-Trace: 1503092027 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5147 82.143.187.50:53622
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:722310
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:on7k81$tjj$...@n...news.atman.pl...
    Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@c...pl> napisał w
    >> W przypadku 2 tłoków poruszających się razem oczywista jest
    >> konieczność przeciwwagi.
    >> W przypadku 4 wydaje mi się, że dwa skrajne kompensują dwa
    >> środkowe.
    >> Nie kojarzę aby na wale dla 4 cylindrów były przeciwwagi, ale nigdy
    >> w realu nie widziałem takiego wała i nie jestem mechanikiem tylko
    >> elektronikiem.

    >Zawsze są, od maleńkich RC, po największe okrętowe. Przeciwwaga jest
    >zawsze na własny cylinder, bądź parę (w niektórych, ale raczej w
    >większości, silnikach "V") cylindrów. Od zajebania filmów na YT o
    >konstrukcji silników w ogóle. Nie umiem sobie nawet wyobrazić, by
    >dana przeciwwaga równoważyła inny gar. Choć ostateczny wpływ na
    >całość ma.

    W przypadku R4 teoretycznie nie trzeba, bo sie sily na parze
    rownowaza.
    Tzn sumarycznie sie zeruja, ale na lozyska by oddzialywaly.


    >ZAWSZE tłoki z cylindrami są przeciwważone! Nie widziałem jeszcze
    >silnika z normalnym tłokiem, który by nie miał przeciwwag. Może w
    >Wanklu, ale tego nie powiem teraz, bo mi zawisł sterownik netu
    >(Wi-Fi), a często weryfikuję

    W wanklu tlok sie jednak troche przemieszcza.
    Wiec sie daje dwa "cylindry" i sie przemieszczaja w przeciwne strony.
    Ale i tak zostaje moment sil.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: