eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikajak w silniku wykrywany jest zapłon?Re: jak w silniku wykrywany jest zapłon?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
    ber.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: Pszemol <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: jak w silniku wykrywany jest zapłon?
    Date: Thu, 17 Aug 2017 19:52:07 -0000 (UTC)
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 34
    Message-ID: <on4s57$gl6$1@dont-email.me>
    References: <omi4om$29i$1@node2.news.atman.pl> <omi7pe$idt$1@mx1.internetia.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <omj9g8$anf$1@dont-email.me> <omkl8q$5k2$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <omkp98$gob$1@node2.news.atman.pl> <on1nf4$7f7$1@dont-email.me>
    <on1r1l$hi1$1@node2.news.atman.pl> <on22h4$cjd$1@dont-email.me>
    <on2583$ada$1@node1.news.atman.pl>
    <5994a2df$0$661$65785112@news.neostrada.pl> <on2c73$d2i$1@dont-email.me>
    <on3t1p$e9j$1@node2.news.atman.pl> <on470v$93a$1@dont-email.me>
    <on4lft$65a$2@node2.news.atman.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Thu, 17 Aug 2017 19:52:07 -0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="67b804406546be40ecab0b67d98ee3e8";
    logging-data="17062";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX19Yts/mBBn53SafD9g32oAW"
    User-Agent: NewsTap/5.2.6 (iPhone/iPod Touch)
    Cancel-Lock: sha1:PoYdxHimaFuYN+TMnMEJ9UEg9/A= sha1:mN0M5YmO/qLdgxx08+7ngHsetZU=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:722207
    [ ukryj nagłówki ]

    Janusz <j...@o...pl> wrote:
    > W dniu 2017-08-17 o 15:51, Pszemol pisze:
    >> HF5BS <h...@...pl> wrote:
    >>>
    >>> Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
    >>> news:on2c73$d2i$1@dont-email.me...
    >>>>> Jedynie silniki o nieparzystej liczbie cylindrow tak nie maja. Tzn o
    >>>>> 4-ro suwach mowie, dwusuwy inna bajka.
    >>>>>
    >>>> Z całą pewnością mój Passat ma świece w cyl 1 i 6 połączone do tej samej
    >>>> cewki.
    >>>
    >>> Stare rozwiązanie - w Maluchach, cewka na dwa końce, dzięki czemu z aparatu
    >>> zapłonowego wywalono palec, został tylko przerywacz. Dwa cylindry, iskra
    >>> jednocześnie, jedna pruje w spaliny, druga w sprężaną mieszankę, auto
    >>> jedzie. Wiec niemal na pewno sytuacja iskrowo-paliwowa u ciebie jest taka
    >>> sama. Nie sądzę, by doprowadzenia świec były zrównoleglone.
    >>> O ile dobrze zrozumiałem, jak nie, to pardon...
    >>>
    >>
    >> No myślałem właśnie o takim rozwiązaniu: smok z dwiema głowami zionącymi
    >> ogniem :-)
    >>
    >> Jedna cewka zapłonowa z dwoma uzwojeniami wysokiego napięcia obsługująca
    >> dwie świece.
    > Nie, jest ciekawiej, to jest jedno uzwojenie WN które jeden koniec ma do
    > jednej świecy a drugi do drugiej :)
    >
    >
    >

    Nie bardzo w to wierzę. To uzwojenie musi być gdzieś do masy podłączone.
    Inaczej iskra nie miałaby "chęci" skakać do masy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: