eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikajak w silniku wykrywany jest zapłon?Re: jak w silniku wykrywany jest zapłon?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
    ber.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: Pszemol <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: jak w silniku wykrywany jest zapłon?
    Date: Thu, 17 Aug 2017 13:51:27 -0000 (UTC)
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 31
    Message-ID: <on470v$93a$1@dont-email.me>
    References: <omi4om$29i$1@node2.news.atman.pl> <omi7pe$idt$1@mx1.internetia.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <omj9g8$anf$1@dont-email.me> <omkl8q$5k2$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <omkp98$gob$1@node2.news.atman.pl> <on1nf4$7f7$1@dont-email.me>
    <on1r1l$hi1$1@node2.news.atman.pl> <on22h4$cjd$1@dont-email.me>
    <on2583$ada$1@node1.news.atman.pl>
    <5994a2df$0$661$65785112@news.neostrada.pl> <on2c73$d2i$1@dont-email.me>
    <on3t1p$e9j$1@node2.news.atman.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Thu, 17 Aug 2017 13:51:27 -0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="67b804406546be40ecab0b67d98ee3e8"; logging-data="9322";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1+x6kGi82re0kxUA7iRQ0jD"
    User-Agent: NewsTap/5.2.6 (iPhone/iPod Touch)
    Cancel-Lock: sha1:JXMjvzsj+5fnRsOJyqHuUR0+vd4= sha1:dS7rk5LAF7TL27Cp54+BEC34cYY=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:722182
    [ ukryj nagłówki ]

    HF5BS <h...@...pl> wrote:
    >
    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
    > news:on2c73$d2i$1@dont-email.me...
    >>> Jedynie silniki o nieparzystej liczbie cylindrow tak nie maja. Tzn o
    >>> 4-ro suwach mowie, dwusuwy inna bajka.
    >>>
    >> Z całą pewnością mój Passat ma świece w cyl 1 i 6 połączone do tej samej
    >> cewki.
    >
    > Stare rozwiązanie - w Maluchach, cewka na dwa końce, dzięki czemu z aparatu
    > zapłonowego wywalono palec, został tylko przerywacz. Dwa cylindry, iskra
    > jednocześnie, jedna pruje w spaliny, druga w sprężaną mieszankę, auto
    > jedzie. Wiec niemal na pewno sytuacja iskrowo-paliwowa u ciebie jest taka
    > sama. Nie sądzę, by doprowadzenia świec były zrównoleglone.
    > O ile dobrze zrozumiałem, jak nie, to pardon...
    >

    No myślałem właśnie o takim rozwiązaniu: smok z dwiema głowami zionącymi
    ogniem :-)

    Jedna cewka zapłonowa z dwoma uzwojeniami wysokiego napięcia obsługująca
    dwie świece.

    I tak, zgadzam się, że to stary patent. To jest 2004 Passat z silnikiem
    V6/2,8l który był zdaje się popularny w latach 1999-2001 w samochodach
    Audi, które przesiadły się na nowszy, 3-litrowy V6 a ten stary zaczęto
    montować w lepsiejszych Passatach.

    Obecnie silniki mają cewkę zintegrowaną z fajką, z tego co widuję :-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: