  • Data: 2017-08-17 18:08:37
    Temat: Re: jak w silniku wykrywany jest zapłon?
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    HF5BS <h...@...pl> wrote:

    > Albo ktoś przytyka, a ty kręcisz. Jednakże spotkałem się z wersją wkręcaną w
    > gniazdo świecy i sam wszystko badasz.

    Ja kupiłem taki z gumową końcówką. I nie chciało mi się z tym bawić, na
    dodatek 4 razy dla każdego cylindra.

    > W sumie jak chodzi...

    No ale przebieg miał ten silnik imponujący bez potrzeby robienia żadnych
    szlifów czy nawet wymiany pierścieni. Od nowości tam głowica nigdy nie była
    nawet odkręcana.
    Chciałem przetestować jakie niskie jest ciśnienie sprężania z takim
    przebiegiem i bez remontu w porównaniu do sprężania w nowym. No ale czujnik
    przeleżał w szafie czekając aż przyjdzie mi "melodia" do takiej zabawy no i
    się nie doczekał aż Toyotkę sprzedałem.