eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikajak w silniku wykrywany jest zapłon? › Re: jak w silniku wykrywany jest zapłon?
  • X-Received: by 10.31.54.206 with SMTP id d197mr140596vka.26.1502662282684; Sun, 13
    Aug 2017 15:11:22 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.31.54.206 with SMTP id d197mr140596vka.26.1502662282684; Sun, 13
    Aug 2017 15:11:22 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin2!goblin.stu.neva.ru!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer01.iad!fee
    d-me.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!s6no1286837qtc.1!news-out.goo
    gle.com!i9ni501qte.0!nntp.google.com!s6no1286836qtc.1!postnews.google.com!glegr
    oupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Sun, 13 Aug 2017 15:11:22 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <omqeoe$9bm$1@mx1.internetia.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.112.111.157;
    posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
    NNTP-Posting-Host: 46.112.111.157
    References: <omi4om$29i$1@node2.news.atman.pl> <omi7pe$idt$1@mx1.internetia.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <omj9g8$anf$1@dont-email.me>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <omkuhp$b5k$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <598ed59f$0$654$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <omnpmj$7mq$4@dont-email.me> <omp2fc$eac$3@node2.news.atman.pl>
    <omp4dq$er7$1@node1.news.atman.pl> <omqeoe$9bm$1@mx1.internetia.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <a...@g...com>
    Subject: Re: jak w silniku wykrywany jest zapłon?
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
    Injection-Date: Sun, 13 Aug 2017 22:11:22 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Body-CRC: 753400782
    X-Received-Bytes: 2937
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:722025
    [ ukryj nagłówki ]

    Radziecki konstruktor oparl konstrukcje o samolotowy silnik gwiazdzisty Wyszedl
    potworek ktory do w miare rownej pracy wymagal dodakowego przeciwciezaru. W nosorozcu
    byly cztery kola zebate. Jedna dwojka miala przelozenie 1:2 i napedzala walek
    rozrzadu a druga z przelozeniem 1:1 napedzala przeciwciezar. Z ciekawostek. Panewek
    korbowodowych bylo chyba piec wymiarow naprawczych. Glowne byly tylko nominalne. Luz
    na zaworach 0,05mm. Inaczej sie liczylo cylindry do zaplonu i inaczej do regulacji
    luzu na zaworach. Raz w zyciu robilem remont kapitalny silnika do nosorozca. Ciekawe
    to bylo doswiadczenie. Silniki w nosorozcach latwo sie przegrzewaly i stad ich niska
    zywotnosc. Zdychaly termostaty i klapki ktorymi mialo byc wypuszczane powietrze po
    ostudzeniu zostawaly zamkniete i stad problem z przegrzewaniem. Inna sprawa ze
    silniki mialy troche za mala moc w stosunku do masy samochodu i to tez nie wplywalo
    korzystnie na ich trwalosc. Za to wersje z zawieszeniem na drazkach skretnych rodem z
    T34 charakteryzowala sie praktycznie brakiem awarii zawieszenia i dobrymi
    wlasnosciami terenowymi. Skrzynie biegow tez raczej wieczne byly.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: