eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikajak w silniku wykrywany jest zapłon?Re: jak w silniku wykrywany jest zapłon?
  • Data: 2017-08-14 00:11:22
    Temat: Re: jak w silniku wykrywany jest zapłon?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Radziecki konstruktor oparl konstrukcje o samolotowy silnik gwiazdzisty Wyszedl
    potworek ktory do w miare rownej pracy wymagal dodakowego przeciwciezaru. W nosorozcu
    byly cztery kola zebate. Jedna dwojka miala przelozenie 1:2 i napedzala walek
    rozrzadu a druga z przelozeniem 1:1 napedzala przeciwciezar. Z ciekawostek. Panewek
    korbowodowych bylo chyba piec wymiarow naprawczych. Glowne byly tylko nominalne. Luz
    na zaworach 0,05mm. Inaczej sie liczylo cylindry do zaplonu i inaczej do regulacji
    luzu na zaworach. Raz w zyciu robilem remont kapitalny silnika do nosorozca. Ciekawe
    to bylo doswiadczenie. Silniki w nosorozcach latwo sie przegrzewaly i stad ich niska
    zywotnosc. Zdychaly termostaty i klapki ktorymi mialo byc wypuszczane powietrze po
    ostudzeniu zostawaly zamkniete i stad problem z przegrzewaniem. Inna sprawa ze
    silniki mialy troche za mala moc w stosunku do masy samochodu i to tez nie wplywalo
    korzystnie na ich trwalosc. Za to wersje z zawieszeniem na drazkach skretnych rodem z
    T34 charakteryzowala sie praktycznie brakiem awarii zawieszenia i dobrymi
    wlasnosciami terenowymi. Skrzynie biegow tez raczej wieczne byly.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: