  • 11. Data: 2010-11-12 13:52:41
    Temat: Re: jak uzyskać wiarygodny wynik 0-100km/s
    Od: Artur Kaszak <a...@g...com>

    On 12 Lis, 12:31, Mateusz <m...@g...com> wrote:
    > Witam,

    100 km/s może być niełatwe do osiągnięcia. Ale próbuj.

    A.

  • 12. Data: 2010-11-12 13:57:01
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 12 Lis, 13:52, Artur Kaszak <a...@g...com> wrote:

    > 100 km/s może być niełatwe do osiągnięcia. Ale próbuj.

    cholera... wybacz, jakiś dzisiaj ospały dzień mam ;) rzecz jasna
    chodziło o 100km/h ;)

  • 13. Data: 2010-11-12 13:57:17
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin kamil

    > Mam jakas starsza podstawowa wersje bez pamieci, podlaczania do
    > komputera i innych pierdolow, sprawdza sie doskonale i jest dosc
    > wiarygodny (porownywalem z dwoma innymi).

    Jak auto w miarę nowe to lepiej kupić ELM-a. Koszt < 100 zł, wskazania
    dokładniejsze.

    --
    ignorance is bliss

  • 14. Data: 2010-11-12 14:01:21
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Mateusz" <m...@g...com> wrote in message
    z.googlegroups.com...

    > Rozumiem. Powiedz mi jeszcze w jakich warunkach przeprowadzasz takie
    > testy ? przy bezwietrznej pogodzie i prostej, dobrej drodze czy
    > niekoniecznie.

    Na amatorskie potrzeby wystarczy przejechac sie po dwa razy w kazda strone
    prosta droga w jakis bezwietrzny dzien. Roznice jednej czy dwoch dziesiatych
    na setke w takiej zabawie maja znaczenie, zwlaszcza ze wystarczy kiepsko
    ruszyc i z 5.5 robi sie 6.5 sekundy..

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 15. Data: 2010-11-12 14:01:59
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "kamil" <k...@s...com> wrote in message

> [...]
    > prosta droga w jakis bezwietrzny dzien. Roznice jednej czy dwoch
    > dziesiatych na setke w takiej zabawie maja znaczenie, zwlaszcza ze

    tfu, nie maja znaczenia oczywiscie. Piatkowa pomrocznosc jasna mnie dopadla,
    pora na kawe. :)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 16. Data: 2010-11-12 14:05:37
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    jakim sposobem urządzenie poprzez gniazdo zapalniczki potrafi odczytać
    dane z (no właśnie... komputera pokładowego ?) jakby te urządzenia o
    których wspomnieliście miały jakieś moduły typu GPS albo instrumenty
    do pomiaru prędkości zastosowane w fotoradarach (wiązka laserowa?) to
    bym uwierzył, ale przecież odczytują tez inne parametry. Ktoś mnie
    oświeci ?

  • 17. Data: 2010-11-12 14:07:12
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Mateusz

> [...]
    > pomiaru prędkości zastosowane w fotoradarach (wiązka laserowa?) to bym
    > uwierzył, ale przecież odczytują tez inne parametry. Ktoś mnie oświeci ?

    Może byś tak zrobił sobie przerwę od usenetu, wytrzeźwiał, jutro wrócił,
    przeczytał to co nawypisywałeś, zastanowił się nad sobą i zadał jakieś
    pytanie do rzeczy?

    --
    ignorance is bliss

  • 18. Data: 2010-11-12 14:07:47
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Mateusz" <m...@g...com> wrote in message
    h.googlegroups.com...
> [...]
    > do pomiaru prędkości zastosowane w fotoradarach (wiązka laserowa?) to
    > bym uwierzył, ale przecież odczytują tez inne parametry. Ktoś mnie

    Akcelerometr mierzy przyspieszenie, znajac czas latwo z tego obliczyc
    aktualna predkosc i juz masz dokladnie zmierzony czas 0-100km/h, 0-400m,
    100km/h-0, do tego przeciazenia w zakretach i cala reszta.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 19. Data: 2010-11-12 14:09:39
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin kamil

    > Akcelerometr mierzy przyspieszenie, znajac czas latwo z tego obliczyc
    > aktualna predkosc i juz masz dokladnie zmierzony czas 0-100km/h, 0-400m,
    > 100km/h-0, do tego przeciazenia w zakretach i cala reszta.

    Zauważ, że on pytał pod postem o ELM-ie. ;-)

    --
    ignorance is bliss

  • 20. Data: 2010-11-12 14:11:32
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 12 Nov 2010 13:08:32 +0100, Paweł Andziak wrote:

    >Taniej może wyjść aplikacja na iphona. Są też podobne na Androida.
    >http://www.youtube.com/watch?v=0-DFbJQbeSY

    Zwracam tylko uwage ze istotne jest tutaj dokladne wypoziomowanie
    miernika. Przy rozpedzaniu tyl siadzie o 2 cm, przod sie podniesie i
    mamy juz prawie 2% skladowej ziemskiej. Nieduzo - ale 0.2m/s^2 po 10s
    to juz blad o 7km/h.

    Zyroskop by trzeba do srodka wsadzic i korygowac.
    Albo sie pobawic w mierzenie 1/4 mili :-)

    J.