  • Data: 2012-02-07 14:56:13
    Temat: Re: jak uruchomić zimo?
    Od: Arek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-07 12:00, Myjk pisze:
    > Tue, 07 Feb 2012 11:33:16 +0100, Arek

    > Niszczą je prostaki i wandale, a nie ludzie dla których są te rzeczy
    > budowane i na które są wydawane publiczne pieniądze. Siłą rzeczy
    > stwierdzenie, że winda jest niszczona przez staruszki podeszłym wieku,
    > osoby niepełnosprawne, matki z dziećmi przy jednoczesnym nazywaniu ich
    > hołotą jest cokolwiek nie po kolei. Generalnie tą wypowiedzią daleko od
    > rzeczywistej hołoty się nie ustawiłeś.

    A gdzie wskazałem konkretną grupę która niszczy te windy? Nie odpowiadam
    za Twoje skojarzenia.

    Pisząc hołota mam na myśli całe lokalne społeczeństwo które doprowadza
    do tej dewastacji, również mnie bo mieszkam w pobliżu. Nie jesteśmy
    warci takich inwestycji, skoro nie potrafimy utrzymać tego w dobrym
    stanie. A czyje konkretnie ręce to zniszczyły jest nieistotne. Każdy
    bierze w tym udział, bo przyzwala na takie zachowanie. Dokładnie tak jak
    ze złodziejstwem, to nie złodzieje są problemem, tylko ludzie, którzy
    uwielbiają kradzione rzeczy.

    W normalnych krajach, gdzie nie ma przyzwolenia społecznego na takie
    zachowanie, takich problemów nie ma.

    > O R'LY?

    Cokolwiek to znaczy, to zdecydowanie tak.

    A.