  • Data: 2012-02-07 18:49:10
    Temat: Re: jak uruchomi? zimo?
    Od: Jacek <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-07 11:07, Bydlę pisze:

    > A co cię dziwi w tym, że tam są ogólnodostępne, a u nas karze się za
    > kradzież?
    Nic mnie nie dziwi, tylko oprócz prawa jest jeszcze coś takiego jak
    zdrowy rozsądek.
    Jak już gościa złapali, to trzeba rozdmuchać sprawę, "doszyć" mu
    zagrożenie dla bezpieczeństwa itp. itd. ??
    Tak licząc spokojnie, to godzina pracy policjanta kosztuje jakieś 20 zł,
    więc, jak gość ukradł prądu za 20 groszy, to nie może być tak, żeby
    skończyło się na jakimś pouczeniu.
    Czytałem ostatnio "Wyzwolicieli" Suworowa i jakoś tak mi się skojarzyło
    z normą ukaranych na jeden patrol.
    Jacek