  • Data: 2012-02-08 10:35:31
    Temat: Re: jak uruchomiae zimo?
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości news:jgt9ao$q24$1@inews.gazeta.pl...

    > Należy się kara dla firmy obsługującej oświetlenie za dopuszczenie do
    > swobodnego dostępu do niebezpiecznego napięcia.

    W moim mieście, nawet na mojej ulicy większość latarń nie ma drzwiczek. I to
    od dawna. Dawno temu powyrywali je złomiarze. Od czasu do czasu ktoś to łata
    kawałkiem plastiku opasanym pastikowymi krawatkami (znaczy trytytkami) do
    słupa. Kiedyś łatali metalowymi cybantami ale też były one kradzione przez
    złomiarzy. Dwa razy w życiu widziałem jak psy sikały na latarnię i przez
    strumień moczu prąd je poraził. To kto tu stwarza zagrożenie?