  • 31. Data: 2009-08-03 19:09:13
    Temat: Re: jak to sfotografowac - pytanie techniczne
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    dominik napisał(a):

    > Bo przecież każdy wie... że na dyskotekę czy na piwo to się zdecydowanie
    > idzie z statywem. A nóż się przyda! :)

    Taaa, bo "...wy zawsze na strzelaninę z nożem i statywem przychodzicie"
    ;P

    j.

  • 32. Data: 2009-08-03 19:20:49
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 3 Aug., 19:16, Sylwester Zarębski <kenjiro_usun@spam_irc.pl> wrote:
    > Dnia Mon, 3 Aug 2009 06:20:07 -0700 (PDT), XX YY napisał(a):
    > [..ciach..]

    > A ja wolę powiedzieć prosto w twarz, żeś cham i prostak.
    > Cybax.
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > Sylwester Zarębski

    a ja powiem prosto w pysk ze masz zasyfiony umysl , ktorego uzyc nie
    potrafisz.

    daje w uprzejmiej formie wskazowke jak mozna usunac burdel z wlasnego
    desktopu , pokazalem , jak moj jest uporzadkowany mimo tak samo
    dlugich niecietych postow. I co nikt wam nie napisal wczesniej ze tak
    sie da robic. nie ma linku do takiego rozwiazania co?
    To sie dziwicie jakby wam ch.. poodpadaly.
    Ktos przed laty gdzies napisal ze trza ciac to jak malpy powtarzacie
    ze trza ciac , bo linku juz nie ma , a bez linku myslec sie nie da.
    Zero indywidualizmu- typowe dzieci komunizmu .
    a wlasnego mozgu to uzywac nie trzeba ?- napisal ktos kiedys to tak ma
    byc.
    powolujecie sie na netykiety - kto wy ? ci ktorzy pod najmniejszym
    pozorem przez blahostke bez najmniejszych skrupulow obrazaja
    wszystkich dookola.
    Do glowy nie przyjdzie jednemi i drugiemu tumanowi ze przytaczanie
    calosci postow w takiej formie iz da sie je rozwinac /zwinac jest
    praktyczne dla czytajacych , ktorzy sa textem zaainteresowani.
    ha , ha - powtorze masz ciezko zasyfiony umysl z ktorego wystaje
    sloma .

  • 33. Data: 2009-08-03 19:37:23
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 3 Aug 2009 12:20:49 -0700 (PDT), XX YY napisał(a):

    > daje w uprzejmiej formie wskazowke jak mozna usunac burdel z wlasnego
    > desktopu , pokazalem , jak moj jest uporzadkowany mimo tak samo
    > dlugich niecietych postow. I co nikt wam nie napisal wczesniej ze tak

    Usuń sobie burdel z głowy człowieku. Przychodzisz do jakiegoś środowiska,
    włazisz z ubłoconymi buciorami i jeszcze pyszczysz, że ty masz czarny dywan
    więc u ciebie nie widać i się dziwisz, że wszyscy nie mają czarnych
    dywanów?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 34. Data: 2009-08-04 05:33:59
    Od: "awygo" <a...@g...pl>

    Użytkownik "MZ" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > ogolnie jest bardzo ciemny - ciemne, drewniane siedzenia przy barku +
    > ciemny blat od baru, a w tle pieknie podswietlone (na roznokolorowo)
    > szafki z alkoholem.

    A no właśnie! Niedawno kupiłem cyfrówkę i dopiero ten post uświadomił mi, że
    ta proteza (EOS 40D) nie ma nawet takiej podstawowej funkcji jak wielokrotna
    ekspozycja.

  • 35. Data: 2009-08-04 06:13:12
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 4 Aug., 07:33, "awygo" <a...@g...pl> wrote:
> [...]
    > ta proteza (EOS 40D) nie ma nawet takiej podstawowej funkcji jak wielokrotna

    a po co Ci wielokrotna expozycja do zdjecia ciemnego barku ?.
    Co to ma dac ?
    Jesli chcesz idelanie na siebie nalozyc kilka zdjec w multiexpozycji
    to musialbys ustawic aparat na statywie.
    a jesli masz juz na statywie to mozesz naswietlac dowolnie dlugo.
    Masz AB expozycji , i pewnie wielokrotna expozycje tez mozna gdzies
    znalezc , choc nie szukalem takiej funkcji - jesli nie w aparacie do
    da sie zrealizowac chyba lepiej w komputerze

  • 36. Data: 2009-08-04 06:47:14
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    awygo napisał(a):

    > A no właśnie! Niedawno kupiłem cyfrówkę i dopiero ten post uświadomił mi, że
    > ta proteza (EOS 40D) nie ma nawet takiej podstawowej funkcji jak wielokrotna
    > ekspozycja.

    Instrukcję czytałeś? Poszukaj w menu czegoś co nazywa się AEB (Auto
    Exposure Bracketing). W instrukcji angielskojęzycznej rzecz opisana jest
    na 94 stronie ;)

    j.

  • 37. Data: 2009-08-04 07:13:44
    Od: "Przemek Wrzesinski" <p...@W...gazeta.pl>

    Kombajn Bizon <k...@b...ru> napisał(a):

    > pierwsza i najwazniejsza rzecz - statyw
    > druga, rownie istotna - lampa w manualu

    Ewentualnie, w zależności do tego jakie jest światło w barze, filtr na lampę.

    Przemek

  • 38. Data: 2009-08-04 08:02:34
    Od: "awygo" <a...@g...pl>

    > Instrukcję czytałeś? Poszukaj w menu czegoś co nazywa się AEB (Auto
    > Exposure Bracketing). W instrukcji angielskojęzycznej rzecz opisana jest
    > na 94 stronie ;)

    Mówię o multiekspozycji. To nie jest AEB.

  • 39. Data: 2009-08-04 08:06:09
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    awygo napisał(a):

    [...]

    > Mówię o multiekspozycji. To nie jest AEB.

    Ok, ktorys cyfrak to ma?

    j.

  • 40. Data: 2009-08-04 08:17:12
    Od: "JD" <j...@g...com>