eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyjak to jest z dieslami?Re: jak to jest z dieslami?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!plix.pl!newsfeed
    1.plix.pl!217.153.128.51.MISMATCH!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartners
    .pl!not-for-mail
    From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: jak to jest z dieslami?
    Date: Thu, 28 Apr 2011 15:28:41 +0200
    Organization: GTS Energis
    Lines: 25
    Message-ID: <ipbq2a$2h7n$1@news2.ipartners.pl>
    References: <ip3avv$22j0$1@news.mm.pl> <ip3ckh$e3v$2@news.net.icm.edu.pl>
    <4db55b34$1@news.home.net.pl> <ip3m6g$2t0$4@news.net.icm.edu.pl>
    <ip3vlb$ck2$1@news.onet.pl> <ip42gf$kue$6@news.net.icm.edu.pl>
    <ip4cha$9nq$1@inews.gazeta.pl> <ip4d4u$87e$5@news.net.icm.edu.pl>
    <ip4krt$rpb$1@news.onet.pl> <ip4mer$5q2$1@news.onet.pl>
    <ip4pvt$i21$1@news.onet.pl> <ip6tfb$e8f$2@news.net.icm.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: nanajuushi.ipartners.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1303997322 83191 157.25.157.219 (28 Apr 2011 13:28:42
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 28 Apr 2011 13:28:42 GMT
    In-Reply-To: <ip6tfb$e8f$2@news.net.icm.edu.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.7
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2364739
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-04-26 18:56, Filip KK pisze:
    > W dniu 2011-04-25 23:44, wit pisze:
    >> Dykus<d...@s...wp.pl> wrote:
    >>> Niech wrzuci przebiegi np. wartości temperatury oleju i powietrza w
    >>
    >> Ale czemu piszesz to do mnie? Coś mi mówi, że nie śledziłeś wątku od
    >> początku...
    >>
    > Za to Ty tak doskonale śledziłeś wątek, że odpowiedziałeś mi za Kubę, w dodatku nie
    w temacie.
    >
    > Prosiłem o testy, jakie? Wyjaśnił Dykus pod Twoim postem. Bo mówienie, że wystarczy
    wyłączyć silnik po 2 minuach gdy się przejechało prawie 2 tys km BEZ GASZENIA
    SILNIKA, czyli ciągła praca przez 20 godzin

    No i co z tego? Ruszasz, osiągasz prędkośc przelotową, temperatura
    rośne najpierw szybko, potem dochodzi do stanu równowagi, i przez
    następną godzinę, dwie... choćby i dwadzieścia... NIC się już nie zmienia.
    Skoro nic się nie zmienia, to i chłodzenie przebiega identycznie,
    nieważne czy jechałeś wcześniej na maksa przez 2 czy 20h.

    Dowody? Typowy wykres temperatury oleju, która stabilizuje się już
    po około 20-30 minutach wystarczy?

    --
    Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
    z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
    gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: