  • Data: 2011-04-26 23:35:08
    Temat: Re: jak to jest z dieslami?
    Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Niech zgadnę: sami teoretycy?

    BTW jeszcze kilka lat temu autami z TD na ON jeździli tylko sami
    "zapaleńcy" technologi (tacy jak ja hehe), a w ciągu tych kilku latek
    - widzę - ci sami "eksperci moto-moto" którzy zapewniali, że "tylko
    benzynka... bo cudnie bzyka jak wchodzi na obroty itd... itp..." stali się
    już _nagle_ "największymi znawcami" _praktycznego_ użytkowania
    silników diesla z turbinami.
    Czyli wszystko w normie: polskie jaja grają i furkają na maksa. ;)

    Bez urazy, offfkorzzz.

    PS: podpinam się ~przypadkowo.

    PPS: do autora tematu: NIE MA W OGÓLE TAKIEGO TEMATU.

    --
    CB

    wiadomości news:c1.01.3QJMDw$0IY@mike.oldfield.org.pl...