eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyjak to jest z dieslami?Re: jak to jest z dieslami?
  • Data: 2011-04-26 21:43:53
    Temat: Re: jak to jest z dieslami?
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    W dniu 2011-04-26 10:13, b...@g...pl pisze:

    > Gdy po palowaniu na autostradzie czekam max 2-3 minuty czyli zatrzymuje sie,
    > odpinam pasy, gasze swiatla itd... i OFF zadna turbina w moich turbolotach czy
    > to dlubanych czy stockowych nigdy nie odmowila wspolpracy.

    Ale zdajesz sobie sprawę, że to nie jest mocny argument? :)


    > Ogolnie czy to D czy Pb czasem zachodzi takie zjawisko jak spietrzenie
    > temperatur (kazdemu pewnie znany jest objaw gdy parkujesz, wylaczasz motor, a
    > za jakis czas wlacza sie wentrylator)

    Za jakiś czas? To chyba dotyczy tych, co mają elektryczną pompę wody?
    A samo wyłączenie po zaparkowaniu to zależy od samochodu. Obecnie mam
    tak, że wyłączenie stacyjki jest jednoznaczne z wyłączeniem wentylatora.
    W ogóle jaki jest sens, aby ten wentylator pracował po zatrzymaniu
    silnika? Czy płyn jeszcze krąży po zatrzymaniu pompy (różnica
    temperatur, ciśnienie, itp.)?

    Ostatnio kolega coś wspominał, że widział pod sklepem samochód, gdzie
    kierowca wyszedł, zamknął drzwi, a silnik jeszcze pracował przez chwilę.
    Ciekawe, czy to właśnie ze względu na chłodzenie silnika... W obecnych
    czasach, gdzie rozruch silnika następuje automatycznie po wciśnięciu
    guzika, nie zdziwiłbym się, gdyby ktoś i coś takiego wymyślił... :)


    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: