-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
From: Filip KK <n...@n...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: jak to jest z dieslami?
Date: Mon, 25 Apr 2011 10:59:14 +0200
Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 27
Message-ID: <ip3d4h$e3v$3@news.net.icm.edu.pl>
References: <ip3avv$22j0$1@news.mm.pl> <x...@l...institute.com>
NNTP-Posting-Host: 89-77-10-144.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1303721937 14463 89.77.10.144 (25 Apr 2011 08:58:57 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 25 Apr 2011 08:58:57 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
Thunderbird/3.1.9
In-Reply-To: <x...@l...institute.com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2363825
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-04-25 10:35, Waldek Godel pisze:
> Z ruszeniem nie trzeba czekać,
Jak się ma automat, to jest wskazane odczekać. Zwłaszcza gdy minusowa
temp jest na zewnątrz. Jak jest ciepło, to nie ma obaw, można od razu
jechać. Ja jednak zawsze wolę chwilę poczekać, dopóki nie usłyszę jak
obroty spadają do nominalnej wartości.
> warto tylko delikatniej obchodzić się z
> gazem, zanim się nie nagrzeje.
I tu pytanie, dlaczego? Czy mógłby mi ktoś to wytłumaczyć? Zakładamy, że
jest temp 15 stopni na zewnątrz. Przecież silnik ma wyższą temperaturę
na samym starcie, tym samym olej jest ciepły. Chodzi tu o głowicę i o
rozszerzalność cieplną stopów aluminium (kanalików olejowych)?
> Kończąc trasę warto dać mu trochę odetchnąć po pałowaniu, jeżeli takowe
> było.
Tym samym sugerujesz, że jeśli nie pałujesz a utrzymujesz stałą prędkość
np. 100 km/h, to nie trzeba.
> Wjazd na osiedlową drogę i podjazd pod dom z oszczędnym używaniem
> gazu w zupełności wystarczy.
>
I tu się zgodzę, nie pałujemy już na swojej dzielnicy :)
Następne wpisy z tego wątku
- 25.04.11 11:04 Olo
- 25.04.11 11:05 Olo
- 25.04.11 11:06 Maciej Browarczyk
- 25.04.11 11:23 Adam Płaszczyca
- 25.04.11 11:24 Adam Płaszczyca
- 25.04.11 11:21 jerzy.n
- 25.04.11 11:34 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 25.04.11 12:20 to
- 25.04.11 12:32 Maciej Browarczyk
- 25.04.11 13:29 Andrzej Lawa
- 25.04.11 13:30 Filip KK
- 25.04.11 13:32 Filip KK
- 25.04.11 13:33 Filip KK
- 25.04.11 13:34 Filip KK
- 25.04.11 14:40 Mumin
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=