-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
From: Filip KK <n...@n...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: jak to jest z dieslami?
Date: Mon, 25 Apr 2011 10:59:14 +0200
Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 27
Message-ID: <ip3d4h$e3v$3@news.net.icm.edu.pl>
References: <ip3avv$22j0$1@news.mm.pl> <x...@l...institute.com>
NNTP-Posting-Host: 89-77-10-144.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1303721937 14463 89.77.10.144 (25 Apr 2011 08:58:57 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 25 Apr 2011 08:58:57 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
Thunderbird/3.1.9
In-Reply-To: <x...@l...institute.com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2363825
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-04-25 10:35, Waldek Godel pisze:
> Z ruszeniem nie trzeba czekać,
Jak się ma automat, to jest wskazane odczekać. Zwłaszcza gdy minusowa
temp jest na zewnątrz. Jak jest ciepło, to nie ma obaw, można od razu
jechać. Ja jednak zawsze wolę chwilę poczekać, dopóki nie usłyszę jak
obroty spadają do nominalnej wartości.
> warto tylko delikatniej obchodzić się z
> gazem, zanim się nie nagrzeje.
I tu pytanie, dlaczego? Czy mógłby mi ktoś to wytłumaczyć? Zakładamy, że
jest temp 15 stopni na zewnątrz. Przecież silnik ma wyższą temperaturę
na samym starcie, tym samym olej jest ciepły. Chodzi tu o głowicę i o
rozszerzalność cieplną stopów aluminium (kanalików olejowych)?
> Kończąc trasę warto dać mu trochę odetchnąć po pałowaniu, jeżeli takowe
> było.
Tym samym sugerujesz, że jeśli nie pałujesz a utrzymujesz stałą prędkość
np. 100 km/h, to nie trzeba.
> Wjazd na osiedlową drogę i podjazd pod dom z oszczędnym używaniem
> gazu w zupełności wystarczy.
>
I tu się zgodzę, nie pałujemy już na swojej dzielnicy :)
Następne wpisy z tego wątku
- 25.04.11 11:04 Olo
- 25.04.11 11:05 Olo
- 25.04.11 11:06 Maciej Browarczyk
- 25.04.11 11:23 Adam Płaszczyca
- 25.04.11 11:24 Adam Płaszczyca
- 25.04.11 11:21 jerzy.n
- 25.04.11 11:34 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 25.04.11 12:20 to
- 25.04.11 12:32 Maciej Browarczyk
- 25.04.11 13:29 Andrzej Lawa
- 25.04.11 13:30 Filip KK
- 25.04.11 13:32 Filip KK
- 25.04.11 13:33 Filip KK
- 25.04.11 13:34 Filip KK
- 25.04.11 14:40 Mumin
Najnowsze wątki z tej grupy
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
Najnowsze wątki
- 2025-03-08 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Konsultant wewnętrzny <=
- 2025-03-08 Prawo "gminne"
- 2025-03-08 Warszawa => Senior Recruiter <=
- 2025-03-08 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-08 Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- 2025-03-07 AION przejety
- 2025-03-07 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-07 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-03-07 Warszawa => International Freight Forwarder <=