-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
From: Filip KK <n...@n...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: jak to jest z dieslami?
Date: Mon, 25 Apr 2011 10:59:14 +0200
Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 27
Message-ID: <ip3d4h$e3v$3@news.net.icm.edu.pl>
References: <ip3avv$22j0$1@news.mm.pl> <x...@l...institute.com>
NNTP-Posting-Host: 89-77-10-144.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1303721937 14463 89.77.10.144 (25 Apr 2011 08:58:57 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 25 Apr 2011 08:58:57 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
Thunderbird/3.1.9
In-Reply-To: <x...@l...institute.com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2363825
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-04-25 10:35, Waldek Godel pisze:
> Z ruszeniem nie trzeba czekać,
Jak się ma automat, to jest wskazane odczekać. Zwłaszcza gdy minusowa
temp jest na zewnątrz. Jak jest ciepło, to nie ma obaw, można od razu
jechać. Ja jednak zawsze wolę chwilę poczekać, dopóki nie usłyszę jak
obroty spadają do nominalnej wartości.
> warto tylko delikatniej obchodzić się z
> gazem, zanim się nie nagrzeje.
I tu pytanie, dlaczego? Czy mógłby mi ktoś to wytłumaczyć? Zakładamy, że
jest temp 15 stopni na zewnątrz. Przecież silnik ma wyższą temperaturę
na samym starcie, tym samym olej jest ciepły. Chodzi tu o głowicę i o
rozszerzalność cieplną stopów aluminium (kanalików olejowych)?
> Kończąc trasę warto dać mu trochę odetchnąć po pałowaniu, jeżeli takowe
> było.
Tym samym sugerujesz, że jeśli nie pałujesz a utrzymujesz stałą prędkość
np. 100 km/h, to nie trzeba.
> Wjazd na osiedlową drogę i podjazd pod dom z oszczędnym używaniem
> gazu w zupełności wystarczy.
>
I tu się zgodzę, nie pałujemy już na swojej dzielnicy :)
Następne wpisy z tego wątku
- 25.04.11 11:04 Olo
- 25.04.11 11:05 Olo
- 25.04.11 11:06 Maciej Browarczyk
- 25.04.11 11:23 Adam Płaszczyca
- 25.04.11 11:24 Adam Płaszczyca
- 25.04.11 11:21 jerzy.n
- 25.04.11 11:34 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 25.04.11 12:20 to
- 25.04.11 12:32 Maciej Browarczyk
- 25.04.11 13:29 Andrzej Lawa
- 25.04.11 13:30 Filip KK
- 25.04.11 13:32 Filip KK
- 25.04.11 13:33 Filip KK
- 25.04.11 13:34 Filip KK
- 25.04.11 14:40 Mumin
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-11-09 Warszawa => Sales Executive <=
- 2024-11-09 Wrocław => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-09 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-09 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-10 TVN donosi: Obywatelskie zatrzymanie policjanta (nie na służbie)
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=