  • 1. Data: 2015-07-09 16:29:11
    Temat: jak spowodowac brak zasiegu w telefonie
    Od: "korex" <e...@w...pl>

    Z reguły wszyscy chcą poprawić zasięg w telefonie, lub skarżą się na jego
    brak, a ja potrzebuje coś odwrotnego, jak sprawić by telefon stracił
    zasięg (oczywiście bez jakichś rozwiązań siłowo-niszczycielskich, czy
    ingerencji w elektronikę) Czym przesłonić/owinąć, co postawić czy gdzie
    schować telefon by nie miał zasięgu?
    Chodzi mi o domowe, chałupnicze metody, zamknięcie w bębnie pralki nie
    pomogło ;)

  • 2. Data: 2015-07-09 16:48:15
    Temat: Re: jak spowodowac brak zasiegu w telefonie
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 09.07.2015 o 16:29, korex pisze:
> [...]
    > zasięgu?
    > Chodzi mi o domowe, chałupnicze metody, zamknięcie w bębnie pralki nie
    ciekawe. w pralce działa w lodówce działa w metalowym pudełku na
    słodycze - działa..... jestem w szoku!
    ToMasz

  • 3. Data: 2015-07-09 16:50:42
    Od: "korex" <e...@w...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> napisał w wiadomości
    > ciekawe. w pralce działa w lodówce działa w metalowym pudełku na
    > słodycze - działa..... jestem w szoku!
    > ToMasz

    Gratuluje, że masz pydełko. Pytam o zwykłe metody dla laika, pomysły w
    stylu Brainiaca czy Pogromców Mitów, chce coś sprawdzić i tyle. Nie znam
    się na fizyce ani elektronice, po prostu
    coś usłyszałem że bęben pralki może pozbawić telefon zasięgu.

  • 4. Data: 2015-07-09 17:24:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "korex" napisał w wiadomości grup
    .pl...
> [...]
    >zasięgu?
    >Chodzi mi o domowe, chałupnicze metody, zamknięcie w bębnie pralki

    Nie pomaga tez zamkniecie w kuchence (dziwne, bardzo dziwne), ani
    emaliowany garnek.

    Pomaga natomiast owiniecie folia aluminiowa (uwaga - ostatnio modna
    plastikowa aluminizowana).

    J.

  • 5. Data: 2015-07-09 17:55:38
    Od: "P03" <p...@b...invalid.org>

> [...]
    >by nie miał zasięgu?
    > Chodzi mi o domowe, chałupnicze metody, zamknięcie w bębnie pralki nie

    Polecam :
    http://www.dx.com/p/portable-protective-anti-radiati
    on-signal-shielding-pu-pouch-bag-for-4-7-cellphone-b
    lack-360610
    http://www.amazon.com/Anti-Tracking-Signal-Blocker-R
    adiation-Shielding/dp/B00F2NDCB4
    http://www.ebay.com/itm/Black-Mobile-Cell-Phone-RF-S
    ignal-Shielding-Bag-Anti-radiation-Jammer-Pouch-LS4G
    -/131056857840

    --
    P03

  • 6. Data: 2015-07-09 21:04:06
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    ToMasz <t...@p...fm.com.pl> wrote:
    > ciekawe. w pralce działa w lodówce działa w metalowym pudełku na słodycze
    > - działa..... jestem w szoku!

    Probowales to metalowe pudelko po slodyczach uziemic? Np podłaczyc
    elektrycznie do nielakierowanej czesci rurki kaloryfera lub kranu
    wodociagowego?

  • 7. Data: 2015-07-09 23:57:44
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "korex" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >by nie miał zasięgu?
    > Chodzi mi o domowe, chałupnicze metody, zamknięcie w bębnie pralki nie

    Z przetestowanych rozwiązań to mikrofalówka, prawdziwa folia aluminiowa,
    poziom -3 niektórych garaży podziemnych.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 8. Data: 2015-07-10 08:47:10
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą yabba
    naskrobał(a):

    > Z przetestowanych rozwiązań to mikrofalówka, prawdziwa folia aluminiowa,
    > poziom -3 niektórych garaży podziemnych.

    Dodam do tego niektóre szyby wind w domach mieszkalnych, za żadne skarby
    nie połączy sie z żadną siecią z takiego szybu. Nie wiem czemu, ale dotyczy
    to tylko niektórych budynków.
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz, spacerując zimą nad brzegiem jeziora, ujrzał na nim ludzi.

  • 9. Data: 2015-07-10 13:25:53
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2015-07-09 o 16:29, korex pisze:
> [...]
    > zasięgu?
    > Chodzi mi o domowe, chałupnicze metody, zamknięcie w bębnie pralki nie
    Włączyć tryb samolotowy w telefonie. Najszybszy sposób...

  • 10. Data: 2015-07-10 17:36:03
    Od: "korex" <e...@w...pl>

    Użytkownik "P03" <p...@b...invalid.org> napisał w wiadomości

> [...]
    adiation-Shielding/dp/B00F2NDCB4
    > http://www.ebay.com/itm/Black-Mobile-Cell-Phone-RF-S
    ignal-Shielding-Bag-Anti-radiation-Jammer-Pouch-LS4G

    To są jakieś etui blokujące promieniowanie, a ja chcę w domu móc chwilę
    pobawić się telefonem ze sprawną kartą sim, ale bez zasięgu. Nie
    jest to smartfon i nie ma opcji trybu samolotowego