  • 21. Data: 2015-07-13 15:53:09
    Temat: Re: jak spowodowac brak zasiegu w telefonie
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Krystek"

    > Z reguły wszyscy chcą poprawić zasięg w telefonie, lub skarżą się na
    > jego brak, a ja potrzebuje coś odwrotnego, jak sprawić by telefon
    > stracił zasięg (oczywiście bez jakichś rozwiązań
    > siłowo-niszczycielskich, czy ingerencji w elektronikę)

    Włączyć "tryb samolotowy". Wtedy urządzenie wyłącza wszelkie
    ndajniki/odbiorniki (czyli wszystko to, co emituje fale elektromagnetyczne).
    ---
    Odbiorniki emitują ? :-)

  • 22. Data: 2015-07-13 22:10:16
    Od: Kamikazee <d...@d...pl>

    W dniu 2015-07-09 o 16:29, korex pisze:
    > Z reguły wszyscy chcą poprawić zasięg w telefonie, lub skarżą się na
    > jego brak, a ja potrzebuje coś odwrotnego, jak sprawić by telefon
    > stracił zasięg (oczywiście bez jakichś rozwiązań
    > siłowo-niszczycielskich, czy ingerencji w elektronikę) Czym
    > przesłonić/owinąć, co postawić czy gdzie schować telefon by nie miał
    > zasięgu?
    > Chodzi mi o domowe, chałupnicze metody, zamknięcie w bębnie pralki nie
    > pomogło ;)

    Włączyć tryb samolotowy.

  • 23. Data: 2015-07-14 07:59:47
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 12 Jul 2015 14:42:18 +0200, "yabba"
    <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:
    > Nie, wyłączona.

    W wyłącznej (ale zamkniętej) kuchence mój telefon (sgs2) odbiera bez
    problemu, zresztą nie tylko mój, j.f. też tak ma.

    --
    Marek

  • 24. Data: 2015-07-14 12:27:56
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    ..

    > W wyłącznej (ale zamkniętej) kuchence mój telefon (sgs2) odbiera bez
    > problemu, zresztą nie tylko mój, j.f. też tak ma.

    Masz słabą kuchenkę, mikrofale Ci uciekają. :)
    Ewentualnie może to zależeć od zakresu 2G lub 3G. Kiedyś w pracy
    sprawdziliśmy Nokię z monochromatycznym wyświetlaczem i straciła zasięg w
    mikrofalówce.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba