  • 1. Data: 2015-07-10 17:51:07
    Temat: Slaby net - play/viking - zmienic lte na inne aby poprawic?
    Od: "Velman" <A...@w...pl>

    Do niedawna miałem net w komórce tmobile.
    Odniosłem wrażenie że zasięg i szybkość była ok.

    Jakis czas temu przeszedłem do viking mobile (play) i odnoszę wrażenie, że
    zasieg gorszy a i ten net czasami zawodzi.
    Nie chodzi mi o jakieś wioski ale o miasto wielkości 60 tys.
    Czy da się zmienić ustawienia aby zasięg był lepszy (nie chodzi mi o
    prędkość) dla netu?
    Gdzieś czytałem jak w innych sieciach zmieniało się ustawienia aby działały
    nadajniki innej sieci.

  • 2. Data: 2015-07-10 19:05:06
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 10.07.2015 o 17:51, Velman pisze:
    > Do niedawna miałem net w komórce tmobile.
    > Odniosłem wrażenie że zasięg i szybkość była ok.
    ciekawe wrażenia.

    > Jakis czas temu przeszedłem do viking mobile (play) i odnoszę wrażenie,
    > że zasieg gorszy a i ten net czasami zawodzi.
    czyli w t mobile było ok, a teraz jak masz tmobile i play to jest
    gorzej? Może by tak ustawić na stałe sieć dysponującą najsilniejszym
    nadajnikiem?

    bardzo jestem ciekaw jak te "wrażenia" przekładają się na cyfry,
    naprzykład z ookla sped test? Bo mnie się wydaje że 46mega down i 21mega
    up na internet playLTE to nie jest źle. ale moze t mobile "daje" więcej
    i lepiej

    ToMasz

  • 3. Data: 2015-07-11 21:35:38
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 10 Jul 2015 17:51:07 +0200, "Velman" <A...@w...pl> wrote:

> [...]
    >prędkość) dla netu?
    >Gdzieś czytałem jak w innych sieciach zmieniało się ustawienia aby działały

    W Viking tak samo jak w play możesz sobie ustawić ręcznie w telefonie
    zasięg T więc teoretycznie będzie tak samo to działało jak w
    poprzedniej sieci.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2015-07-20 18:03:52
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 2015-07-10 o 17:51, Velman pisze:

    > Jakis czas temu przeszedłem do viking mobile (play) i odnoszę wrażenie,
    > że zasieg gorszy a i ten net czasami zawodzi.

    SOA#1 :)

    > Nie chodzi mi o jakieś wioski ale o miasto wielkości 60 tys.
    > Czy da się zmienić ustawienia aby zasięg był lepszy (nie chodzi mi o
    > prędkość) dla netu?

    Niemniej miałem problem który opisujesz jak testowałem kartę Virgin.
    Zadzwoniłem na BOK i powiedzieli mi, że są problemy w momencie
    przełączania się Play<>TMobile i lepiej ustawić sztywno Tmobile.
    Rzeczywiście to pomogło.

    > Gdzieś czytałem jak w innych sieciach zmieniało się ustawienia aby
    > działały nadajniki innej sieci.

    Nie wiem jak w sieciach ale w androidzie ustawiasz roming dla danych i
    sztywno tMobile i pomaga (przynajmniej w Virgin pomogło)
    Co ciekawe w Vikings (które jest właściwie bliźniakiem Virgin) takich
    numerów nie mam i wszystko leci na automacie (choć z włączonym romingem)