  • 1. Data: 2011-07-10 16:42:40
    Temat: jak się jedzie między Nowym Tomyślem a Świeckiem?
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    Podobno otworzyli już fragment nowej drogi na trasie Nowy Tomyśl-Świecko?
    Szybciej się jedzie? Planuję jechać na Berlin (z Warszawy) z soboty na
    niedzielę, jechać powyższą trasą czy omijać ją?

    Paweł

  • 2. Data: 2011-07-10 16:53:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PaweL" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Podobno otworzyli już fragment nowej drogi na trasie Nowy Tomyśl-Świecko?

    A który konkretnie?

  • 3. Data: 2011-07-11 12:22:13
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    > A który konkretnie?

    A konkretnie nie wiem, od granicy podobno.

  • 4. Data: 2011-07-11 23:28:50
    Od: nadir <n...@h...org>

    Użytkownik PaweL napisał:

    > A konkretnie nie wiem, od granicy podobno.

    Od Świecka? Zapomnij.
    Między Świeckiem a Rzepinem roboty nadal trwają, jedna strona
    przejezdna, druga "się robi".
    Podobno oddali, lub planują w pierwszej kolejności oddać odcinek z
    wiaduktem na wysokości Rzepina, tak przynajmniej mawiają tubylcy, ale ja
    dawno w okolicach Rzepina nie jeździłem więc nie potwierdzę jak to
    wygląda obecnie.

  • 5. Data: 2011-07-12 07:09:47
    Od: Przemek V <p...@g...com>

    On Jul 10, 4:42 pm, "PaweL" <l...@i...pl> wrote:
> [...]
    > Szybciej się jedzie? Planuję jechać na Berlin (z Warszawy) z soboty na
    > niedzielę, jechać powyższą trasą czy omijać ją?

    Jechałem W-wa Berlin w niedzielę z wyjazdem o 10 rano. Luz blues jak
    na polskie warunki bo w weekendy prawie nie ma TIRów. Zarówno W-wa
    Sochaczew Stryków jak i Nowy Tomyśl Świecko płynnie. Odcinek przed
    granicą jedziesz 10 km w sznureczku z prędkością 80-90 w kolumnie za
    najwolniejszym TiRem ale jest OK.