  • Date: Mon, 10 May 2010 09:59:24 +0200
    From: lolo <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: jak rozłożyć tabelki na określonej ilości stron

    > Czy istnieje jakiś algorytm (możliwy do implementacji przez osobę
    > która niewiele miała z takimi rzeczami do czynienia) który rozłoży na
    > określonej
    > ilości stron ....

    na pewno chcesz to sam oprogramowywać? jeśli to publikacja reklamowa to
    szybko wyniknie tysiąc innych wymagań, których realizacja będzie wymagać
    setek zmian albo nakład pracy będzie zbyt duży by się za to w ogóle zabierać

    > A może istnieje jakieś narzędzie które ktoś takiego maksymalnie automatyzuje
    > ?

    - z komercyjnych QuarkXPress, PageMaker/FrameMaker, InDesign, Corel
    Ventura, polski KOMBI (http://www.3n.com.pl/)
    - "akademicki" LaTeX
    - linux'owy scribus

    > Wiem, że pytanie jest conajmniej nieprecyzyjne ale pojęcia nie mam czego
    > właściwie szukać bo możliwości pewnie jest troche.

    DTP, skład i łamanie tekstu - temat rzeka