  • Data: 2009-09-27 17:30:06
    Temat: Re: jak przerobić Canona Eos 300 na cyfrówkę
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "klasa" <k...@y...com> napisał:

    > kupiłem na allegro canona eos 300 za 100 zł,
    > http://www.allegro.pl/28208_autofokus.html
    > super sprzęt, z obiektywem.
    > nie zdawałem sobie sprawy, że za grosze można mieć taki super sprzęt.
    > zdjęcia wychodzą booskie.
    > ale chciałbym go przerobić na cyfrówkę,
    > czy jest w internecie gdzieś opis jak to zrobić ?

    Hmm... widziałem kilka lat temu na Allegro ofertę Zenita przerobionego na
    cyfrówkę (w miejscu filmu były wsadzone bebechy z jakiegoś kompakta).
    Efektem ubocznym było to, ze z Heliosa robiło się jakieś straszliwe tele,
    nie pamiętam już jak było rozwiązane kadrowanie (może jakiś mały prostokąt
    namalowany na matówce oznaczający granice kadru).
    Przeróbka EOS-a 300 na cyfrówkę byłaby zapewne dla zapalonego hobbysty o
    zdolnych rękach i duzej ilości wolnego czasu wykonalna, ale obstawiam, że
    przy dzisiejszych cenach lustrzanek cyfrowych absolutnie nieopłacalna -
    taniej i dużo prościej (a zapewne i z lepszymi rezultatami) będzie kupić
    jakąś używaną lustrzankę cyfrową.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)