  • 1. Data: 2009-09-24 17:01:44
    Temat: jak podłączyć "digital audio output" (TV Samsung) do wzmacniacza z wejściem "chinch" ?
    Od: "mariusz" <m...@p...onet.pl>

    Pytanie jak w temacie. Czy można to zrobić i ewentualnie gdzie kupić jakiś
    konwerter ?

    Z góry dziękuję za odpowiedź

    Pozdrawiam

    Mariusz

  • 2. Data: 2009-09-24 17:11:11
    Od: "zeeltom" <z...@g...com>

    Użytkownik "mariusz" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Pytanie jak w temacie. Czy można to zrobić i ewentualnie gdzie kupić jakiś
    > konwerter ?

    Cyfrówkę do analogu chcesz łączyć?

  • 3. Data: 2009-09-24 17:15:46
    Od: "mariusz" <m...@p...onet.pl>

    > Cyfrówkę do analogu chcesz łączyć?

    Wiem że to różne sygnały. Pytałem o jakąś przejściówkę/konwerter.

  • 4. Data: 2009-09-24 22:47:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "mariusz" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Pytanie jak w temacie. Czy można to zrobić i ewentualnie gdzie kupić jakiś
    > konwerter ?
    >
    > Z góry dziękuję za odpowiedź

    A co jest na tym wejściu cinch?

  • 5. Data: 2009-09-26 18:40:23
    Od: "mariusz" <m...@p...onet.pl>

    > A co jest na tym wejściu cinch?

    AUX

  • 6. Data: 2009-09-26 18:45:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > AUX

    No to kicha, musiałbyś przerobić dźwięk cyfrowy na analogowy.

  • 7. Data: 2009-09-26 18:54:24
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 26.09.2009 mariusz <m...@p...onet.pl> napisał/a:

    > AUX

    To masz problem, bo spdif tak od razu nie podłączysz do aux,
    pół biedy z pcm bo w sumie duzo by nie trzeba, ale inne (dts,
    dd) to musisz miec dekodery.
    Domyślam się że masz wzmacniacz analogowy stereo i chyba nic z
    tym nie zrobisz - jakieś kd i preout, albo jakaś zmyślna nagrywarka
    dvd z wejściem cyfrowym - ale tu gdybam bo nie widziałem takiej.
    W sumie do tv czy dvd to lepiej zanabyć jakieś 5.1, a ten wzmacniacz
    zostaw do muzyki.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 8. Data: 2009-09-26 18:56:28
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 26.09.2009 Sergiusz Rozanski <w...@s...com> napisał/a:
> [...]

    Aha, masz w tym tv scarta? bo tam powinien być analog stereo
    co prawda niepotencjometryczny, więc siła głosu ze wzmacniacza, ale
    lepsze to niż nic.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 9. Data: 2009-09-30 06:13:28
    Od: "mariusz" <m...@p...onet.pl>

    > Aha, masz w tym tv scarta? bo tam powinien być analog stereo
    > co prawda niepotencjometryczny, więc siła głosu ze wzmacniacza, ale
    > lepsze to niż nic.

    Mam, a które piny tego słącza to dźwięk ?

  • 10. Data: 2009-09-30 06:31:23
    Od: "zeeltom" <z...@g...com>

    http://pl.wikipedia.org/wiki/SCART