  • 1. Data: 2009-09-24 13:50:27
    Temat: Jakie kanały HD na Astrze ?
    Od: "chomik" <a...@e...ij>

    witam,
    czy ktos potrafi powiedziec, jakie kanały hd można odebrac
    z Astry za "free", poza tvp hd?
    Pytam, bo zastanawiam sie, czy jest sens modyfikowac antene dla
    samego tvp hd (mam cyfre+), choc prawde mowiac, ten kanal kusi
    mnie jakoscia (full hd), a znam go z dvb-t.

  • 2. Data: 2009-09-24 14:01:26
    Temat: Re: Jakie kanały HD na Astrze ?
    Od: Sat_Diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2009-09-24 15:50, chomik donosi, że:
    > witam,
    > czy ktos potrafi powiedziec, jakie kanały hd można odebrac
    > z Astry za "free", poza tvp hd?
    Tutaj masz wszystkie:
    http://pl.kingofsat.net/find2.php?num_standard=5&ord
    re=freq&filtre=Clear

  • 3. Data: 2009-09-24 14:28:56
    Od: "chomik" <a...@e...ij>

    Użytkownik "Sat_Diver" <s...@s...info> napisał w wiadomości
    > Nastał dzień 2009-09-24 15:50, chomik donosi, że:
    > Tutaj masz wszystkie:
    > http://pl.kingofsat.net/find2.php?num_standard=5&ord
    re=freq&filtre=Clear

    extra ! dziękuję !