  • 1. Data: 2009-09-24 17:21:04
    Temat: TVP - mapka pokrycia z sat
    Od: a...@p...pl

    http://www.satbeams.com/footprints?beam=5666

    nalezy wybrac spot1

    w zasadzie nic nowego nie wnosi

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2009-09-24 20:05:02
    Temat: Re: TVP - mapka pokrycia z sat
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    On Thu, 24 Sep 2009, a...@p...pl wrote:

    | http://www.satbeams.com/footprints?beam=5666
    | nalezy wybrac spot1
    |
    | w zasadzie nic nowego nie wnosi

    Dzieki.

    Czyli SATKurier dobrze podejrzal:
    http://satkurier.pl/news/49452/zasieg-wiazki-spot-be
    am-dla-platformy-tvp.html

    jp

  • 3. Data: 2009-09-25 05:56:14
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 24 Sep 2009 22:05:02 +0200, Jerzy Pastusiak

    >Dzieki.
    >
    >Czyli SATKurier dobrze podejrzal:
    >http://satkurier.pl/news/49452/zasieg-wiazki-spot-b
    eam-dla-platformy-tvp.html

    pewnie SATKURIER jest zrodlem, bo byli na spotkaniu. A satbeams po tym
    jak poszlo informacja w Europe, to zrobil kompatybilna.

    A tu jest jeszcze takie cos.
    http://pl.kingofsat.net/beams.php?s=92&b=206

    raporty od ludzi polozone na mapce.

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2009-09-25 11:24:24
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    On Fri, 25 Sep 2009, a...@p...pl wrote:
    | A tu jest jeszcze takie cos.
    | http://pl.kingofsat.net/beams.php?s=92&b=206
    |
    | raporty od ludzi polozone na mapce.

    Dzieki.

    Ciekawe, ale na razie chyba malo wiarygodne.
    Gdzies tam w Polsce 45 cm.
    UK - 60cm, czyzby wiazka tak siala po bokach?
    Latwo mozna pomylic transpondery z TVP.

    Oczywiscie zalezy to od LNB, jakosci anteny,
    odbiornika, ale wszystko w granicach.

    W Szczecinie, antena minimum ~80cm, przy aktualnie
    doskonalej pogodzie. Inne mozna odebrac na 35cm.
    LNB ~0,2dB, DM800.

    Jest to aktualnie najslabszy transponer na kierunku
    19.2E.

    Ciekawi mnie czy ktos odbiera w Polsce i gdzie na 60cm.

    Pzdr.J.P.

  • 5. Data: 2009-09-25 21:00:34
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    On Thu, 24 Sep 2009, a...@p...pl wrote:
    | http://www.satbeams.com/footprints?beam=5666
    | nalezy wybrac spot1
    | w zasadzie nic nowego nie wnosi

    Jak tak sobie spokojnie poklikalem (b. wolno dziala)
    to wychodzi, ze w Szczecinie powinno byc:

    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    Reception details:
    EIRP level = 51 dBW
    Recommended dish size = 55cm / 21.7in
    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

    Tyle co w Minsku.

    Moze tak bedzie docelowo.
    Bo na razie to frustracja.

    jp

  • 6. Data: 2009-09-25 21:04:14
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 25 Sep 2009 13:24:24 +0200, Jerzy Pastusiak

    >Dzieki.
    >
    >Ciekawe, ale na razie chyba malo wiarygodne.
    >Gdzies tam w Polsce 45 cm.
    >UK - 60cm, czyzby wiazka tak siala po bokach?
    >Latwo mozna pomylic transpondery z TVP.

    UK 60 cm - na czerwono tzn. ze ZERO sygnalu/odbioru !!!!

    --
    ThinkXtra

  • 7. Data: 2009-09-25 21:25:42
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    | UK 60 cm - na czerwono tzn. ze ZERO sygnalu/odbioru !!!!

    racja ,

    ale 45 cm jest na bialo
    [2009-09-19 16:29:40 SweetMP4 (52N-13.9E,45cm)]

    czyli gdzie w NRD , dziwne ???

    jp

  • 8. Data: 2009-09-29 21:50:45
    Od: "Matias" <m...@i...pl>

    > Ciekawi mnie czy ktos odbiera w Polsce i gdzie na 60cm.

    Co prawda na 70cm, ale z perforowanej blachy - lapie przy dobrej pogodzie w
    samym centrum polski (na FK-8500 HD + trzyletni konwerter Golden Interstar)
    sygnal 80% i jakosc 70%, ale przy marnej (np. tak jak dzis) moc sygnalu mam
    taka sama, ale jakosc 0%. Przypuszczam, ze to efekt bardzo niskiego FECa.
    Mojemu ustawieniu anteny wiele brakuje do optimum, ponadto kawalek Astry
    zaslana mi choinka, ale z pozostalych transponderów sygnal daje sie odbierac
    bez wiekszych problemów.

    Matias

  • 9. Data: 2009-09-29 22:14:46
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    Witaj.

    > Co prawda na 70cm ...

    Dzieki za odpowiedz.

    Aktualnie, w Szczecinie udalo mi sie zlapac TVP HD na antenie
    kempingowej 35cm. Konwerter Inverto Black Ultra Twin; F = 0,2dB.
    Odbiornik DM 800.

    http://sci.pam.szczecin.pl/~pastupam/satel/test/hd_A
    1_35.gif

    Jak widac SNR=10,8db. Okolo 1,5 dB powyzej progu odbioru.

    Pzdr.J.P.