  • 1. Data: 2010-11-01 15:57:38
    Temat: jak oszukać wersję językową przy instalowaniu sterów?
    Od: jeo stancey <j...@g...com>

    Jak w wXP "oszukać" wersję językową systemu kiedy instalator
    sterownika do "Intel ICH7R/DH SATA AHCI" nie istnieje do XP w wersji
    polskiej - do polskiej tylko na w7!

    Czytałem kiedyś, że jest jakaś sztuczka do wpisania do Rejestru "na
    chwilę" (na czas instalacji) - właśnie wtedy kiedy wersje językowe się
    nie zgdzają (a przecież poza formalnym nie ma to dla działania żadnego
    znaczenia).

  • 2. Data: 2010-11-01 16:23:04
    Od: jeo stancey <j...@g...com>

    > Jak w wXP "oszukać" wersję językową systemu kiedy instalator

    Już znalazłem, chyba to:
    http://tinyurl.com/3ycswl4

    Problem, że to chyba nie w wersji językowej jest przeszkoda - tak jak
    poprzednio otrzymuję komunikat: "your system does not meet the minimal
    requirements".
    Wersja systemu się zgadza: XP Home - więc o co może chodzić?

    Jak mam zainstalować sterownik do "Intel ICH7R/DH SATA AHCI" na XP?

    Jeśli ktokolwiek wie to BŁAGAM o pomoc!

  • 3. Data: 2010-11-01 17:05:50
    Od: "W.P." <l...@w...pl>

    Użytkownik jeo stancey napisał:

> [...]
    > Wersja systemu się zgadza: XP Home - więc o co może chodzić?
    >
    > Jak mam zainstalować sterownik do "Intel ICH7R/DH SATA AHCI" na XP?

    A na jakim (ukradzionym z muzeum ? :) ) sprzęcie chcesz to XP postawić?
    Zobacz CZEGO konkretnie mu brakuje: RAMu, dysku, grafiki? I np pożycz od
    kogoś na czas instalacji.

    Najsłabsze na czym instalowałem to był P3-800, 128MB RAM (potem
    dołożyłem), 10G dysku.
    I sam system - akurat do programowania centralek alarmowych - działał
    nawet, nawet...

    W.P.

  • 4. Data: 2010-11-01 17:06:53
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "jeo stancey" napisał:

    > Czytałem kiedyś, że jest jakaś sztuczka do wpisania do Rejestru

    Nie do Rejesrtu, ino w pole adresu przeglądarki:
    http://pecetfaq.republika.pl/ntg/ntg.htm

    JoteR

  • 5. Data: 2010-11-01 17:31:09
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-11-01 16:57, jeo stancey pisze:
> [...]
    > chwilę" (na czas instalacji) - właśnie wtedy kiedy wersje językowe się
    > nie zgdzają (a przecież poza formalnym nie ma to dla działania żadnego

    Chlopie twoj problem to za male zasoby sprzetowe a nie wersja jezykowa,
    masz za malo ramu pewnie albo cos w tym stylu

  • 6. Data: 2010-11-01 19:13:15
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Mon, 1 Nov 2010 09:23:04 -0700 (PDT), jeo stancey napisał(a):

> [...]
    > Wersja systemu się zgadza: XP Home - więc o co może chodzić?
    >
    > Jak mam zainstalować sterownik do "Intel ICH7R/DH SATA AHCI" na XP?

    A w BIOS-ie masz to AHCI włączone? Jak masz emulację PATA to normalne, że
    system stwierdza, że nie jak instalować AHCI skoro go nie ma.

  • 7. Data: 2010-11-01 21:21:27
    Od: jeo stancey <j...@g...com>

    On 1 Lis, 20:13, "Leszek K." <l...@n...pl> wrote:

    > A w BIOS-ie masz to AHCI włączone? Jak masz emulację PATA to normalne, że
    > system stwierdza, że nie jak instalować AHCI skoro go nie ma.

    O właśnie, wreszcie prawdopodobna przyczyna!
    Tylko, że wyłączyłem AHCI w BIOSie właśnie dlatego, że system przy
    włączonym AHCI nie chce się uruchomić bez tego sterownika. A bez
    włączonego AHCI nie chce się zainstalować. Tak więc błedne koło. JAK
    więc zainstalować?

    Pakiet instalacyjny nie ma plików inf, wszystko jest typu setup.exe
    oraz dll

  • 8. Data: 2010-11-01 21:25:08
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 01-11-2010 22:21, jeo stancey napisał/a:

> [...]
    > więc zainstalować?
    >
    > Pakiet instalacyjny nie ma plików inf, wszystko jest typu setup.exe

    To normalne, że się nie uruchamia po przełączeniu.
    Po co chcesz przełączyć skoro masz zainstalowany działający system?
    Jak instalujesz- przez menadżer urządzeń?

    --
    Cz.

  • 9. Data: 2010-11-01 21:41:23
    Od: jeo stancey <j...@g...com>

    On 1 Lis, 22:25, Czarek <c...@n...fm> wrote:

    > To normalne, że się nie uruchamia po przełączeniu.
    > Po co chcesz przełączyć skoro masz zainstalowany działający system?

    Bo mam także na tym samym komputerze w7 (dual-boot) który z kolei nie
    chce się uruchomić przy wYłączonym AHCI :) a jak ma być dual-boot to
    ciągłe przełączanie w BIOSie jest jak się domyślasz męczące :(

    A poza tym to czyż przy włączonym AHCI dysk przypadkiem nie ma
    większego transferu?

    > Jak instalujesz- przez menadżer urządzeń?

    Skąd! Przecież nie ma tam plików typu inf - jest pakiet instalacyjny z
    Setup.exe i kupa dll-i (w środku też - po rozpakowaniu). To chyba
    przez menedżera urządzeń się wóczas nie da, prawda?

  • 10. Data: 2010-11-01 21:48:40
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    jeo stancey nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:

    Przeczytaj wątek:
    "wXP zmienia sprzęt"
    Mniej więcej od mejla:
    Przem