  • 21. Data: 2010-11-02 18:39:08
    Temat: Re: jak oszukać wersję językową przy instalowaniu sterów?
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 02 Nov 2010 19:28:34 +0100, animka napisał(a):

    > To trzeba coś w tym komputerze wymienić, zmodernozować. Widocznie
    > komputer jakiś do kitu.

    Ja chyba te mądrości zacznę zbierać i gdzieś jakąś "Złotą Księgę Cytatów"
    założę...

    [ Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest ]
    [ tylu idiotów. (Stanisław Lem) ]

  • 22. Data: 2010-11-03 11:18:47
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Przemysław Ryk" wrote:
    > Ja chyba te mądrości zacznę zbierać i gdzieś jakąś "Złotą Księgę Cytatów"
    > założę...

    Pomogę Ci bardzo chętnie.

    To będzie lepsze od księgi cytatów pewnego specjalisty z Wrocławia.

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 23. Data: 2010-11-03 16:09:52
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 3 Nov 2010 12:18:47 +0100, .Peeter napisał(a):

    > Pomogę Ci bardzo chętnie.
    >
    > To będzie lepsze od księgi cytatów pewnego specjalisty z Wrocławia.

    Czy przypadkiem nie masz na myśli tego speca, co Wikipedię pozwał? :)

    [ Bigamia, to znaczy o jedną kobietę za dużo. Monogamia tak samo. ]
    [ (Rowan Atkinson) ]

  • 24. Data: 2010-11-03 17:56:54
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Przemysław Ryk" wrote
    > Czy przypadkiem nie masz na myśli tego speca, co Wikipedię pozwał? :)

    O kurde, który? :D Ten od prokuratury wtorkowej? Bo tego właśnie
    mam na myśli. :>

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 25. Data: 2010-11-03 18:13:25
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 3 Nov 2010 18:56:54 +0100, .Peeter napisał(a):

    > O kurde, który? :D Ten od prokuratury wtorkowej? Bo tego właśnie
    > mam na myśli. :>

    Prokuratura wtorkowa? Tego nie kojarzę. Ale nick "Przetwarzam" już diablo
    diablo kojarzę... :)

    [ Ziemia ma granice, a głupota ludzka jest bezgraniczna. (G. Flaubert) ]

  • 26. Data: 2010-11-03 19:46:44
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Przemysław Ryk" wrote:
    > Prokuratura wtorkowa? Tego nie kojarzę. Ale nick "Przetwarzam" już diablo
    > diablo kojarzę... :)

    Taaaak, prokuratura wtorkowa. :-) Zawsze było "we wtorek idę do prokuratury".
    Do tej pory czekam na pozew. :-)

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 27. Data: 2010-11-03 22:23:23
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 3 Nov 2010 20:46:44 +0100, .Peeter napisał(a):

    > Taaaak, prokuratura wtorkowa. :-) Zawsze było "we wtorek idę do prokuratury".
    > Do tej pory czekam na pozew. :-)

    Szlag... Mnie nigdy nie obiecywał. :( A ja swego czasu współmoderatorem
    pl.soc.seks.moderowana byłem...

    [ Nie jestem mądrzejszy ani lepszy, mogę być inny. ]
    [ (Piotr 'Orlinos' Kozłowski, pl.pregierz) ]