    From: jeo stancey <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: jak oszukać wersję językową przy instalowaniu sterów?
    Date: Mon, 1 Nov 2010 14:21:27 -0700 (PDT)

    On 1 Lis, 20:13, "Leszek K." <l...@n...pl> wrote:

    > A w BIOS-ie masz to AHCI włączone? Jak masz emulację PATA to normalne, że
    > system stwierdza, że nie jak instalować AHCI skoro go nie ma.

    O właśnie, wreszcie prawdopodobna przyczyna!
    Tylko, że wyłączyłem AHCI w BIOSie właśnie dlatego, że system przy
    włączonym AHCI nie chce się uruchomić bez tego sterownika. A bez
    włączonego AHCI nie chce się zainstalować. Tak więc błedne koło. JAK
    więc zainstalować?

    Pakiet instalacyjny nie ma plików inf, wszystko jest typu setup.exe
    oraz dll