  • 1. Data: 2011-02-28 23:54:05
    Temat: jak objechać Wrocław
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Witam
    Czy oplaca się i czy już można objechać Wrocław jadąc od strony Oleśnicy
    w stronę Legnicy? Musze dostać się na A4 i zawsze pcham się przez most
    Grunwaldzki, czy istnieje jakaś szybsza, niekoniecznie krótsza
    alternatywa?

  • 2. Data: 2011-03-01 00:41:20
    Temat: Re: jak objechać Wrocław
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Feb 2011 23:54:05 +0100, Przemysław Czaja wrote:
> [...]
    >w stronę Legnicy? Musze dostać się na A4 i zawsze pcham się przez most
    >Grunwaldzki, czy istnieje jakaś szybsza, niekoniecznie krótsza

    W zasadzie ciagle jeszcze nie istnieje. Zapraszamy za rok.

    J.

  • 3. Data: 2011-03-01 07:17:06
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 28 Feb 2011 23:54:05 +0100, Przemysław Czaja napisał(a):

    > Musze dostać się na A4 i zawsze pcham się przez most
    > Grunwaldzki, czy istnieje jakaś szybsza, niekoniecznie krótsza
    > alternatywa?

    Nie bardzo. Przejazd przez miasto zajmie Ci mniej czasu - staraj się
    tylko nie trafić do miasta w godzinach np. porannego szczytu
    komunikacyjnego.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 4. Data: 2011-03-01 08:10:48
    Od: Wangog <W...@g...pl>

    Kilka razy w roku jezdzie z Wawy do Legnicy. Wroclaw przejezdzam przez
    most Grunwaldzki w potem na A4 w jakims centrum handlowym. Chyba w
    Olesnicy byl zalecany objazd do Legnicy, ale kiedys nim pojechalem i
    absolutna porazka. Tragedi nie ma jadac przez Wroclaw. Gorzej jest w
    stolicy na wylotowce przez Jankami.

    Wangog

  • 5. Data: 2011-03-01 08:22:54
    Od: Arek M <a...@g...pl>

> [...]
    > Grunwaldzki, czy istnieje jakaś szybsza, niekoniecznie krótsza alternatywa?

    Baaardzo często wjezdzam do Wroclawia od strony Olesnicy, a mieszkam na
    przeciwnym "rogu" miasta, wiec powiedzmy ze mam do przejechania mniej
    wiecej podobna droge jak Ty.

    Zawsze waliłem przez Grunwaldzki, ale odkąd mamy nowy kawałek obwodnicy
    środmiejskiej korzystam w niej - najlepiej czasowo powinna wyjsc taka droga:
    http://ujeb.pl?mpGIhDHAeF

    Alternatywnie, jesli trafiasz w godziny szczytu (zasr**** samochodami
    Mińska) zrobiłbym to tak:
    http://ujeb.pl?5LkkRswCKb
    - uważając na dziury po zimie :)

    Google nie wyznaczy Ci tej trasy bo nie ma jeszcze wspomnianej
    obwodnicy, dlatego wrzucilem takie partyzanckie screeny :)

    Obie metody dość często praktykuje i jest zdecydowanie lepiej jak proby
    przebijania sie przez centrum. Akurat most Grunwaldzki jest tam
    najmniejszym problemem - wiecej zabawy jest potem na Dominikańskim,
    Powstaców i przed Bielanami (nie wiem jak za grunwaldzkim jezdzisz)

    Jednak jesli uderzasz nocą , poźnym wieczorem lub bardzo wczesnym
    rankiem to jeden grzyb jak pojedziesz :)

    --
    PozdrawiAM!

  • 6. Data: 2011-03-01 10:35:38
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 01 Mar 2011 08:22:54 +0100, Arek M wrote:

> [...]
    >środmiejskiej korzystam w niej - najlepiej czasowo powinna wyjsc taka droga:

    I to wychodzi lepiej ?
    Najpierw osiedlowka, potem zapchana strzegomska, potem przez wiochy ..
    a przez centrum poza szczytem mozna dosc sprawnie przejechac

    >Alternatywnie, jesli trafiasz w godziny szczytu (zasr**** samochodami
    >Mińska) zrobiłbym to tak:
    >http://ujeb.pl?5LkkRswCKb
    >- uważając na dziury po zimie :)

    dziury, plus dobra nawigacja bo inaczej nie trafi, plus jeden czujny
    punkt .. i czy nie bylo lepiej pojechac 94 ?
    Aaa - w szczycie nie - roboty na pilczycach generuja korek monstrum,
    lepiej sie przedierac przez Gadow. Ale i tak szczerze odradzam.

    J.

  • 7. Data: 2011-03-01 12:03:49
    Od: Arek M <a...@g...pl>

    > I to wychodzi lepiej ?
    > Najpierw osiedlowka, potem zapchana strzegomska, potem przez wiochy ..
    > a przez centrum poza szczytem mozna dosc sprawnie przejechac

    To wychodzi lepiej - testowane wielokrotnie.

    --
    PozdrawiAM!

  • 8. Data: 2011-03-02 14:41:34
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Arek M"

    > To wychodzi lepiej - testowane wielokrotnie.

    Dzięki za mapkę, pojechałem drogą którą znałem czyli przez Grunwaldzki,
    ogólnie nie było źle, może to ze względu na porę dnia ok 10 rano, co z
    tego skoro przejazd od korony do A4 zajmuje ok 45 minut bez korków,
    spóźniłem się 30 minut :D

    Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki.

    Przemo