  • 21. Data: 2011-07-01 07:21:22
    Temat: Re: masowe nanoszenie loga na zdjęcia
    Od: Robert <w...@g...com>

    Pewnie, że lepiej skalować wektor - one właśnie do tego są
    stworzone...

    No i nie mówcie, że różnicy nie widzicie, twojej lewej stronie brakuje
    mnóstwa fragmentów, które zostały wyżarte przy skalowaniu.
    Różnica jest widoczna na pierwszy rzut oka i jeśli twierdzisz inaczej,
    to nie obrońca wektorów ma problem z przyznaniem się do błędu tylko
    Ty...

    Inną sprawą jest to, że tak bardzo różnicę będzie widać tylko w
    specyficznych przypadkach (litery, krzywe inne niż poziome i pionowe,
    itp) różnicy nie będzie widać przy płynnych zmianach kolorów i braku
    szczegółów do zepsucia...

  • 22. Data: 2011-07-01 07:30:25
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-07-01 09:21:22 +0200, Robert <w...@g...com> said:

    > No i nie mówcie, że różnicy nie widzicie, twojej lewej stronie brak
    > uje
    > mnóstwa fragmentów, które zostały wyżarte przy skalowaniu.

    Poprzyj te fantastyczne tezy wskazaniem dokładnych przypadków.

    > Różnica jest widoczna na pierwszy rzut oka i jeśli twierdzisz inaczej,
    > to nie obrońca wektorów ma problem z przyznaniem się do błędu tylko
    > Ty...

    Skoro już się bawimy w wytykanie problemów, to Twój ma związek z oczami
    i sugeruję pilne umówienie się na wizytę u okulisty - takie zaburzenia
    wzroku mogą być niebezpieczne.

    de Fresz

  • 23. Data: 2011-07-01 07:37:51
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 01.07.2011 09:21, Robert wrote:
> [...]
    > Różnica jest widoczna na pierwszy rzut oka i jeśli twierdzisz inaczej,
    > to nie obrońca wektorów ma problem z przyznaniem się do błędu tylko

    Wektory przydają się przy powiększaniu. Przy pomniejszaniu nie ma to
    takiego znaczenia. Przy pomniejszaniu tracisz część informacji z
    bitmapy, a odwzorowanie wektora też jest mniej dokładne.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 24. Data: 2011-07-01 08:41:05
    Temat: Re: [jak] masowe nanoszenie loga na zdjęcia
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    > Różnica jest może zbyt subtelna dla gospodyń z Gdańska,
    > ale dla prawdziwego profi widoczna na pierwszy rzut oka ;)

    Też widzę różnicę, ale nie uważam jej za istotną - na literce "u".
    Reszta jest praktycznie identyczna. A gdyby tak skalować w dół nie jpg,
    a bitmapę, to w ogóle byłoby dużo trudniej rozpoznać. Poza tym tak mały
    znaczek i tak nie będzie wyraźny.

    --
    http://www.stopakcyzie.pl/

  • 25. Data: 2011-07-01 16:11:36
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    marcin.STIG.saldat napisał:
    > Pod "znaki wodne" stosuje sie calkowicie inne wersje logotypow, lub
    > modyfikuje sie je specjalnie w tym celu. Nikt normalny nie wrzuci sobie
    > logo jako "zw", skoro wyglada paskudnie lub jest nieczytelne.

    Dlatego na samym początku podkreśliłem, że chodzi o niskiej jakości
    materiał wejściowy...

    m.

  • 26. Data: 2011-07-02 07:45:09
    Od: "m0w" <c...@g...pl>

    > Wektory przydają się przy powiększaniu. Przy pomniejszaniu nie ma to
    > takiego znaczenia. Przy pomniejszaniu tracisz część informacji z
    > bitmapy, a odwzorowanie wektora też jest mniej dokładne.

    Każdy dobry grafik woli mieć wektor niezaleznie od tego czy musi powiększyć
    czy pomniejszyć obrazek. Pomniejszanie wektorów do bitmap nie jest trywialną
    sprawą i trzeba umiec to zrobić. Nie warto się o to kłócić. Jak wolisz
    pomniejszac logo w bitmapie to twoja sprawa.