  • 31. Data: 2011-05-31 13:45:53
    Temat: Re: jak leica robi w wała
    Od: Marek K <m...@W...pl>

    W dniu 2011-05-31 14:29, Jakub Jewuła pisze:

    > W decathlonie po dychu. Jakos w sam raz na 2-3 prania ;)
    >
    > Chetnie bym kupil lepsze jakosci koszulki, moga byc "firmowe"
    > ale _bez_zadnych_ nadrukow, nawet "designerskich". I niema...

    GYF

    http://www.textilio.pl/t-shirt/cat_producent/adler.h
    tml

    (nie mam nic wspólnego z tym sklepem ;) )

    Marek

  • 32. Data: 2011-06-01 18:44:26
    Od: " ." <n...@m...pl>

    Użytkownik "Zygmek" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:is0e3q$96g$...@i...gazeta.pl...
    > wyszła sobie leica v-lux 30,
    > niby super ale to to samo co panasonic dmc-tz20 ;)
    > ale kosztuje 2 razy tyle
    > http://img718.imageshack.us/img718/8341/panasonicvsl
    eicacopy.jpg
    > tu zdjęcia
    > http://www.fotopolis.pl/index.php?n=12882&panasonic-
    lumix-dmc-tz20-i-leica-v-
    > lux-30-zdjecia-przykladowe

    Lejek czy słoń ? na przykładzie zdjęć Lejek robi jakoś lepsze zdjęcie, słoń
    lekko nadświetla.

  • 33. Data: 2011-06-02 13:42:36
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-05-31 13:58, b...@n...pl pisze:

    > Po 10 zł czyste koszulki w detalu. W supermarketach czasami w promocji
    > są po 8 zł.

    Tylko że jakoś firmowe mam nawet po kilka lat i ciągle wyglądają.
    Albo i niefirmowe, nieco tańsze. Ale na pewno nie TAK tanie.

    Te za dychę, to się nadają na szmaty zwykle po pierwszym praniu.

  • 34. Data: 2011-06-02 15:09:45
    Od: "pablo eldiablo" <j...@W...gazeta.pl>

    Janko Muzykant <j...@w...pl> napisał(a):

    > A teraz wskaż dokładnie takie same samochody (różniące się pokrowcem na
    > fotelach) sprzedawane pod różną marką przy różnicy ceny 100%. Bo coś
    > Twoje przykłady nie całkiem na temat :)

    Toyota IQ i Aston Martin Cygnet - roznice sa praktycznie zadne, a znaczek
    Astona podbija cene x3 :)

  • 35. Data: 2011-06-02 16:27:12
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    > W decathlonie po dychu. Jakos w sam raz na 2-3 prania ;)
    >
    > Chetnie bym kupil lepsze jakosci koszulki, moga byc "firmowe"
    > ale _bez_zadnych_ nadrukow, nawet "designerskich". I niema...

    Już padła tu marka Adler u jakiegoś polskiego dystrybutora.
    Ja się przyłączyłem rok temu do kogoś i zakupu dokonałem bezpośrednio u
    Czechów na http://adler.info/PL/PL/
    Trzeba się tam zarejestrować na firmę ;) która ma mieć w statusie między
    innymi jakieś tam nadruki ;) Ty chyba się pod to załapiesz, możliwe że
    wystarczy po prostu prowadzić działalność gospodarczą.
    Zanim kupisz większą porcję proponuje sprawdzić jak sytuacja wygląda
    dziś. Ja kupiłem rok temu jakieś 8 sztuk ADLER koszulka Heavy T-Shirt o
    gramaturze 200g/m2 100% bawełna. Moje kolory to szary, granat i khaki.
    Po roku mogę powiedzieć że to jedne z najlepszych t-shirtów jakie
    miałem. Decathlon to jednorazówka ;) mimo że bardzo cenię sobie ten
    sklep, to jednak ich t-shirty są niczym bawełna ekologiczna z sieci H&M
    czy Reserved. Z Decathlona testowałem jakieś bawełniane za 15 i 30zł
    brutto, właśnie sprawdziłem i pisze organiczna bawełna :(. Jeśli chodzi
    o Adlera kolory się trzymają zero przebarwień, zero rozciągnięć, zero
    zeszmacenia. Koszulka zachowała swoją gramaturę mimo wielu prań. Trzeba
    zwrócić uwagę na kołnierz bo dla wrażliwych może być przyciasny
    (wskazany zakup testowy), sam noszę zarost różnej długości i Adler
    zaskakuje tym że się nie mechaci wspomniany kołnierz. Może to zasługa
    tego że jeszcze się nie drobiłem drugiej brody ;). Ceny zachęcające, ta
    200g. kosztuje do 10szt. 13,57zł netto powyżej 10szt. 11,90zł netto.
    Zaznaczam że mój zakup był sprzed roku i gramatury 200g. widziałem po
    kilku praniach te 160g. i wyglądały raczej na zmęczone no ale to chyba
    kwestia użytkowania. Dodam jeszcze że znam parę firm które zajmują się
    sitodrukiem i mają te koszulki w ofercie od lat, więc chyba starają się
    trzymać jakość na poziomie.

    --
    Pozdrawiam,
    Bartko.

  • 36. Data: 2011-06-02 16:31:17
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    > Tylko że jakoś firmowe mam nawet po kilka lat i ciągle wyglądają.
    > Albo i niefirmowe, nieco tańsze. Ale na pewno nie TAK tanie.
    >
    > Te za dychę, to się nadają na szmaty zwykle po pierwszym praniu.

    Ta jakoś za dychę zależy od ilości pośredników między Tobą jako klientem
    a producentem ;). Chyba w ciuchach występuje największy rozstrzał cenowy.

    --
    Pozdrawiam,
    Bartko.

  • 37. Data: 2011-06-02 18:50:29
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-06-02 18:31:17 +0200, cichybartko <c...@g...com> said:

    > Chyba w ciuchach występuje największy rozstrzał cenowy.

    Jakościowy także. Levisy da się nosić, marketowe jeansy są gorsze
    jakościowo od najpodlejszego drelichu.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 38. Data: 2011-06-07 11:36:48
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    pablo eldiablo <j...@W...gazeta.pl> napisała rzekomo

    > Toyota IQ i Aston Martin Cygnet - roznice sa praktycznie zadne, a znaczek
    > Astona podbija cene x3 :)

    Buhahaha, różnice praktycznie żadne!
    http://en.wikipedia.org/wiki/File:Aston_Martin_Cygne
    t_dashboard.jpg

    --
    Jasio

  • 39. Data: 2011-06-07 12:12:16
    Od: StaM <k...@y...com>

    On 7 Cze, 13:36, "Jasio" <b...@g...pl> wrote:

    > Buhahaha, r nice praktycznie adne!http://en.wikipedia.org/wiki/File:Aston_Martin_
    Cygnet_dashboard.jpg

    > Jasio

    Ale paskudna cerata poobijany, jak stoliki i krzesla w knajpach lat 60-
    siatych.
    StaM

  • 40. Data: 2011-06-07 12:23:34
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 07/06/2011 13:12, StaM wrote:

    Cygnet_dashboard.jpg

    > Ale paskudna cerata poobijany, jak stoliki i krzesla w knajpach lat 60-
    > siatych.

    Nie stać cię i dorabiasz ideologię.

    --
    Pozdrawiam,