    From: cichybartko <c...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: jak leica robi w wała
    Date: Thu, 02 Jun 2011 18:27:12 +0200

    W dniu 2011-05-31 14:29, Jakub Jewuła pisze:

    > W decathlonie po dychu. Jakos w sam raz na 2-3 prania ;)
    >
    > Chetnie bym kupil lepsze jakosci koszulki, moga byc "firmowe"
    > ale _bez_zadnych_ nadrukow, nawet "designerskich". I niema...

    Już padła tu marka Adler u jakiegoś polskiego dystrybutora.
    Ja się przyłączyłem rok temu do kogoś i zakupu dokonałem bezpośrednio u
    Czechów na http://adler.info/PL/PL/
    Trzeba się tam zarejestrować na firmę ;) która ma mieć w statusie między
    innymi jakieś tam nadruki ;) Ty chyba się pod to załapiesz, możliwe że
    wystarczy po prostu prowadzić działalność gospodarczą.
    Zanim kupisz większą porcję proponuje sprawdzić jak sytuacja wygląda
    dziś. Ja kupiłem rok temu jakieś 8 sztuk ADLER koszulka Heavy T-Shirt o
    gramaturze 200g/m2 100% bawełna. Moje kolory to szary, granat i khaki.
    Po roku mogę powiedzieć że to jedne z najlepszych t-shirtów jakie
    miałem. Decathlon to jednorazówka ;) mimo że bardzo cenię sobie ten
    sklep, to jednak ich t-shirty są niczym bawełna ekologiczna z sieci H&M
    czy Reserved. Z Decathlona testowałem jakieś bawełniane za 15 i 30zł
    brutto, właśnie sprawdziłem i pisze organiczna bawełna :(. Jeśli chodzi
    o Adlera kolory się trzymają zero przebarwień, zero rozciągnięć, zero
    zeszmacenia. Koszulka zachowała swoją gramaturę mimo wielu prań. Trzeba
    zwrócić uwagę na kołnierz bo dla wrażliwych może być przyciasny
    (wskazany zakup testowy), sam noszę zarost różnej długości i Adler
    zaskakuje tym że się nie mechaci wspomniany kołnierz. Może to zasługa
    tego że jeszcze się nie drobiłem drugiej brody ;). Ceny zachęcające, ta
    200g. kosztuje do 10szt. 13,57zł netto powyżej 10szt. 11,90zł netto.
    Zaznaczam że mój zakup był sprzed roku i gramatury 200g. widziałem po
    kilku praniach te 160g. i wyglądały raczej na zmęczone no ale to chyba
    kwestia użytkowania. Dodam jeszcze że znam parę firm które zajmują się
    sitodrukiem i mają te koszulki w ofercie od lat, więc chyba starają się
    trzymać jakość na poziomie.

    --
    Pozdrawiam,
    Bartko.