  • Data: 2016-01-26 11:03:20
    Temat: Re: jak dziala myszka?
    Od: Czarek Grądys <c...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.01.2016 o 17:20, Jakub Rakus pisze:

    > Zawsze się zastanawiałem po co wydawać 200zł na myszkę lub klawiaturę,
    > która nie różni się kompletnie niczym (no może oprócz opakowania) od tej
    > za 10zł.

    Mi klawiatura za 200 zł popsuła się po pół roku, w dodatku oprócz
    uszkodzenia elektroniki wytarły się niektóre klawisze! Kupiłem za 3
    dychy inną i już ze 2 lata działa.
    Lipna klawiatura to: Microsoft Natural Ergo 4000, kupiłem dlatego,
    że jeden z pierwszych modeli wytrzymał u mnie ok 15 lat (nic się nie
    wytarło) i sądziłem, że będzie podobna jakość. Niestety, po tych
    doświadczeniach nic Microsoftu więcej nie kupię.
    Także ta za 200 różni się, bo może być GORSZA!

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl